Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
Jag har tänkt köpa ett par 18" dom jag har tittat på är dessa:

Bild

Bild

Men nu blev jag lite sugen på ett par 19"(235/35) Pegasus replicor....
Vad ska jag ta?Blir komforten mkt sämre jämförelsevis mot 18"??Den ska ju sänkas med.Kom med ideer...

Bild

Är det nån som har bilder på ovanstående fälg på bil kan ju slänga in dom här :D
Användarvisningsbild
av greeeken
Jag skulle välja den övre.
Dom andra 2 känns för vanliga
Användarvisningsbild
av Mr H
greeeken skrev:Jag skulle välja den övre.
Dom andra 2 känns för vanliga
Samma här! Den första är ruskigt läcker! Den är jag själv väldigt sugen på.....

R-fälgen går bort totalt! Sitter ju på var och varannan bil. Inte minst nu sedan dom billigare kopiorna dök.

Den i mitten? Nja, det är ju inte en design i min smak.
Användarvisningsbild
av exup
Japp den första tror jag på,det passar nog med svarta fälgar och polerad fälgkant på en Lunar guld..Ingen som har en bild med just den färkombinationen?
Användarvisningsbild
av Mr H
exup skrev:Japp den första tror jag på,det passar nog med svarta fälgar och polerad fälgkant på en Lunar guld..Ingen som har en bild med just den färkombinationen?
Har tyvärr ingen bild men det låter som en väldigt trevlig kombination! Hade svarta fälgar med polerad kant på min panamagula V40. Den uppskattades inte bara av mig.... :wink:
Användarvisningsbild
av exup
Jag tror att V70in kommer se annorlunda ut helt enkelt med dom fälgarna,det är bra :D
Användarvisningsbild
av ER
Fälg no1 är enligt mig bäst på svarta/mörka bilar.
Fälg no2 diggar jag och vore mitt val.
Fälg no3 men nya volvonavkapseln och i helkromat utförande sitter inte på var och varannan bil så det skulle jag hugga slag på innan det dyker upp på varannan 240/740/940/960/S90/850/V70G nästa sommar och då förstört exklusiviteten med den. Var väldig nära att jag själv gjorde så innan plånboken gick och gömde sig och jag fick hejda mig lite.
Användarvisningsbild
av Chrasher
Jag hade valt den i mitten. :D

Den första är fräck och så men svart fälg tycker jag är svår - det är inte många bilfärger som en sån fälg passar till.
Användarvisningsbild
av exup
Det va faktist mittenfälgen jag var sugen på först,jag fick se den live på Elmiamässan,faan va svårt,jag skulle ju helst vilja prova alla fälgar först innan jag bestämmer mej :D
Ingen som är duktig på Photoshop :wink:

Bild
av LAW
:D
Imorgon hämtar jag mina 17" R med GoodYear F1!

I min smak dom absolut snyggaste fälgarna till V70, inte så
mycket "bling bling" men tidlösa, snabba och lätta att hålla rena.

Grym styling till min V70 sugsurstånka -01 8)

Om jag skulle behöva byta CEM, kan jag d&arin[…]

Om man ska vara petig så sitter laddaren i b[…]

nä, det luktar os lång väg, .Jag s[…]

Har V90CC och klossarna bak slits mera, efter 1400[…]