- lör 08 mar 2014, 14:10
Tänkte också byta givare, men det verkar väääldigt krångligt för en sån som mig. Hittade några halvdana textguider när jag googlade, och de fick det att låta väldigt svårt. Annars är väl alternativet nu att lämna in bilen och hålla tummarna för att det inte kommer en superdyr faktura...
taxi skrev:Nu får du invänta mer kompetenta svar, för jag kommer inte ihåg hur det såg ut..Ok, tack ändå. Har bilen uppe på pallbockar i garaget nu, och tänkte ta en titt på kransen på vänster bak. I brist på idéer så tänkte jag att man kanske kunde rengöra och damma av kransen och hoppas på det bästa? Det kan väl inte vara så svårt att ta av bromsskivan?![]()
Men jag tror att du måste ta av skivan för att komma åt givare och krans. Och som jag sa tidigare, se till att du vet vad du gör innan du fortsätter.
Tänkte också byta givare, men det verkar väääldigt krångligt för en sån som mig. Hittade några halvdana textguider när jag googlade, och de fick det att låta väldigt svårt. Annars är väl alternativet nu att lämna in bilen och hålla tummarna för att det inte kommer en superdyr faktura...