2 hydrauliska fästen som sitter fram/bak på motorn, samt ett fäste nedanför kamremmen. Resten är bussningar/momentstag som hindrar motorn från att vrida sig, och dom är då alltså ett mellan växellåda och subframe, en stor uppe på motorn, samt en mindre vid torpeden.
Det övre behöver man byta typ vartannat år om man kör på orginal skumgummibussning. Det slits något fruktansvärt...
Polybussning håller betydligt längre, men då tar den inre bussningen vid torpeden kopiöst med stryk istället, så då blir den heller inte långlivad. Finns poly till den också så löses det problemet.
Nedre högra slits också rätt mycket, och kan ge allvarliga skador om det går på tok för långt. Det undre vid växellådan är väl det som tar minst stryk enligt min erfarenhet, förutsatt att den övre bussningen är i någorlunda godkänt skick.
Dom hydrauliska fästena är väl inte evighetsprodukter, men inte långt ifrån

Så länge alla ovannämnda bussningar är i någorlunda godkänt skick så är det ytterst sällan dom går sönder.