Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Märkligt! Men vi har nog olika inställningar i datorn? Jag får bara upp länken till den startsidan hur jag än bläddrar. Men använder jag din länk så fungerar det.
Jag sitter samtidigt och försöker få ordning på det nyinstallerade Windows 10. Det finns en fruktansvärd massa skräpprogram där som jag inte är intresserad av. Så kallat Bloat Ware. Några går att avinstallera, men inte allt som jag vill ha bort.
Alla datorer är nog som människor, individer och olika. Var och en på sitt sätt.
MartinS skrev:
ThunderAce skrev:Opel Ascona C (tror den hette så) från typ 1995, två dörrars, farsan hade en sån och pendla med till jobbet, verkade vara en sommarbil
för den som körde för det var väldigt fin
Ascona C försvann 89 när vectra A gjorde inträde.. Kul att du sett en dock, de är galet ovanliga idag.
Ser en varje dag, på min gård. ☺

Bild
Variosboy skrev:Ja, det är lite lustigt med listerna, för på några ställen där färgen skrapats av syns det att det är kromade lister som original är lackade svarta.
Själv hör jag till den skaran som tycker svarta lister/rutramar/stolpar ser riktigt bra ut på ljusa bilar. Speciellt om bilen dessutom är tonad :D
Krom gör sig bättre på mörkare nyanser, men det är ju bara min åsikt :roll:
Perra83 skrev:En granne till morsan o farsan hade en sådan och även äldre modeller när ja va liten.

Bild

Äldre Fordar syns nästan inte alls längre.
Såg denna hemma i stan när jag tog en tur för att tvätta kärran, svängde ut i mötande fil
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12
Ryckig V60CC D4 AWD -16

Du berättade förstås om denna glit[…]

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE