Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av dessert_fox1
jag behöver få tag på kopplingsschema till elhissarna till en s60 ..någon som kan hjälpa mig med detta :???:

tack
Användarvisningsbild
av Loner
Årsmodell?

/L
Användarvisningsbild
av Loner
Vad exakt vill du veta/göra, har nog inte till 03 men till 02, men det borde vara samma.

Skall försöka hinna fota av den ikväll

/L
av dessert_fox1
jag vill veta vilka sladdar ska kopplas för att jag såg att det var alldelles för många sladdar att hålla reda på .... jag ser på knapparna att det finns 2 kontakter..en grön och en svart... vilken är till vad ..
jag är välldigt tacksam om du kunde fota de och skicka eller lägga ut de här .. finns alltid nån som behöver ... tack för all hjälp du kan ge mig
av Addekarlsson
Vilka sladdar vart i vilka kontakter till vilka knappar?
Du pratar marsianska, och ger inte mycket utrymme för att få den hjälp du vill ha. :wink:

Förklara lite bättre vad det är du är ute efter, så är chansen större att du får snabbare hjälp. :-D

Mvh/ Adde
av dessert_fox1
:oops: ju ..knapparna på förardörren .. hella den dosan som styr alla rutor ... på under sidan av den finns en grön kontakt med en jä..a massa stift (30st) ... och på sidan finns en svart kontakt med 12 stift .. varför 2 kontakter .. vilken av dem går ihop med alla andra rutorna ... o s v ..
jag behöver kopplingsshema för det

tack .. hoppas att det hjälper dig att förstå mig :lol:
Användarvisningsbild
av Loner
Allt går ju via CAN bus....

Elschema

Gjorde om bilden till en länk då den var liiiiiiiiiiiiiiiiiite för stor mot forumets regler. :wink:
*piskar Loner på fingarna* :lol: :lol: :lol:

Mvh/
Addekarlsson
Moderator
av dessert_fox1
en fråga till LONER ... du hade inte elschema till elspeglarna möjligtviss???
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har xc60 MY26 kylt handsfack?

Kylvätska till 740 b230f

Tänk på att du tömmer hela systeme[…]

Xc60 My26 T6 230v laddare

Det laddas automatiskt.

Tid för service - volvo s60 2017

Motorn lär hålla men försäkri[…]