Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Varför är start/stopp så illa omtyckt? Motorn startar väl oerhört snabbt jämfört med tidigare versioner på vissa märken där startmotorn fick gå in <=> märkbar delay.

Tänkte för övrigt på den här tråden häromdagen och undrade när den skulle uppdateras. Har fått se några liknande faceliftade V70:s i verkligheten och jag är fortfarande svag för kombinationen av den färgen och kromdetaljerna. Väldigt trevligt :)
Det er nok ingen rasjonell forklaring på "start/stopp-hatet" ut over det at jeg tror at det må medføre ekstra slitasje på motoren. "Miljøaksjene" tjener jeg inn andre steder enn på rødt lys. Men igjen, det er mulig jeg overdriver hvor mye dette evt sliter på motoren. Responstiden på oppstart er det ingenting å si på :)

Er veldig fornøyd med fargekombinasjonen! Prøver å holde bilen ren så godt det lar deg gjøre her i trøndelag :) Det går ett par like facelifts i distriktet som jeg møter av og til. Da ser jeg selv hvordan den skiller seg fra svar og/eller grå. Fine farger det også, men den tar seg veldig godt ut i blått!

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]