Moderator: Moderatorer

Jonnybcool skrev:Fick testa nödbromsen på V70:in igår då den främre bilen av 2 bilar framför mig tyckte det var en bra ide att stanna mitt på ett krön på en 80 väg för att det kom cyklister på ena sidan vägen och mötande bil på andra sidan :evil: Så jag stannade väl ca 5 cm från framförvarande bil med däckskrik och ett rökmoln som följd, tack Volvo för det systemet.
Driver support?
Lite dötid såhär sista dagen som hantverkare, passade på att rensa bilen på skräp, pant, p-biljetter osv osv. Upptäckte ett litet lacksläpp på frontläppen så ska kolla hur fräsch mitt lackstift är, samt att hasplåten under motorn saknar 3-4 skruvar till upphängningen och ett par andra bara snurrar när jag försöker dra åt dom. Så, är det någon som har koll på storleken till dessa skruvar? :D
grillchips skrev:Lite dötid såhär sista dagen som hantverkare, passade på att rensa bilen på skräp, pant, p-biljetter osv osv. Upptäckte ett litet lacksläpp på frontläppen så ska kolla hur fräsch mitt lackstift är, samt att hasplåten under motorn saknar 3-4 skruvar till upphängningen och ett par andra bara snurrar när jag försöker dra åt dom. Så, är det någon som har koll på storleken till dessa skruvar? :D

Ser det ut att stämma?
Bild
image upload no size limit
Uninium: Stämmer alldeles utmärkt! Vad står det, M6? Och 7 till antalet?
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
Halleluja, tack hörrni! Får passa på att byta ut dessa när jag byter länkarmsbussningarna.
svergie2 skrev:
Jonnybcool skrev:Japp
Gött :D Vart det panik i bilen eller? :D
Nej både fru och barn va lugna, mest jag som vart så förbannad så jag satt och skaka i stolen :P Frugan sa bara var det bilen eller du som bromsa?
  • 1
  • 397
  • 398
  • 399
  • 400
  • 401
  • 1912

Att du inte skulle få kallstarta eller dra h[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

Mellan motor och växellåda? Troligen p[…]

Det finns ju småfirmor som reparerar styrenh[…]

Apropå ynkligt bagage, är ID4ans 543 l […]