Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

mikethebik skrev:
ER skrev:Politiker skall leva som dom lär i alla situationer och det oavsett vad det gäller. Detta görs inte och kommer få konsekvenser för svetsloppan 2018 då vänstersoppan levt allt annat än som dom lär samtidigt dom anser folket skall ställa upp med öppna armar och plånbok.
Som man brukar säga åt barn, "gör som jag säger, inte som jag själv gör"...

Mike
Apropå hycklare Åkesson, någon?
Nu är det här ett Volvoforum och inte ett allmänt politikens pajkastnings forum.
För övrigt anser jag att om man är missnöjd med utrustningsnivån på v70 så är det bara att rycka fram lädret o slå till på en ny xc90 eller köpa en annan skuta, valet är fritt.

För det var väl det tråden handlade om.
Användarvisningsbild
av mikethebik
oldtimersmc skrev:
mikethebik skrev:
ER skrev:Politiker skall leva som dom lär i alla situationer och det oavsett vad det gäller. Detta görs inte och kommer få konsekvenser för svetsloppan 2018 då vänstersoppan levt allt annat än som dom lär samtidigt dom anser folket skall ställa upp med öppna armar och plånbok.
Som man brukar säga åt barn, "gör som jag säger, inte som jag själv gör"...

Mike
Apropå hycklare Åkesson, någon?
Nu är det här ett Volvoforum och inte ett allmänt politikens pajkastnings forum.
Varför kastar du så mycket paj då??

Mike
Du, Jag har varken beställt eller levererat ngn paj!
Det jag skrev va på förekommen anledning. Jag är som Styrbjörn Starke, hellre korpen än den som korpen hackar.

ÅTER till ämnet!

Googles själv körande verkar inte klara Volvos kravnivå. http://www.theguardian.com/technology/2 ... ng-company
Ä va fan. Finns knappt en enda SD som klarar en "flygande besiktning" då blir de uteslutna av den enkla anledningen att deras ord och handling inte sas stämmer överens och påfallande ofta hyllar en regim som knappast ngn sansad människa ställer upp på.

Att sedan ösa ovidkommande skit över en hederlig arbetare som fan i mig har stått på verkstadsgolvet och gjort rätt för sig till skillnad från en massa andra i skrået. Om ngn läste Expressens "skop" så ser ni snabbt att det rörde sig om att försvaret skickade ett ersättnings plan och inte är frågan om att dessa skulle ligga bakom det tvivelaktiga upplägget.

Historien har samma grunda faktabas som den nyss "avslöjade RYSKA!!! ubåten (som verkade modern typ från 80-talet) Vad dessa dimmridå-journalister naturligtvis visste var att båtfan är ett vrak från 1916, men de var inte så ballt att lägga ut
skrothögen skrev:
oldtimersmc skrev: Apropå hycklare Åkesson, någon?.
Vad menas?
Läs inlägget under ditt och måste jag förklara så kommer du inte att förstå.

BTW

Verkar vara svårt att knyta fast tråden
Satt och "byggde en ny Volvo och det enda som jag förvånades över a att om jag valde VOC (Borde vara standard i alla bilar) så utgår dieselvärmare med fjärrstart, hoppas att man endast avser "dosan" inte värmaren.
Den "danska skallen" som jag levererade var på förekommen anledning. Om våra grannar i söder väster öster tar sitt ansvar och lägger sin skärv så slipper vi i Sverige ta hand om alla som de övriga EU inte tar ansvar för. OM ex Danmark, Finland, Norge, Rumänien med flera stod upp så skulle vi och de ha mindre problem. BTW Styrbjörn Starke hade även han på 980-talet sina kontroverser med Danske kungen Harald Blåtand ( men äktade några av Haralds döttrar så helt oförsonliga var de inte).

Om nu detta uppfattas som en paj så låt den väl smakas och maten tysta mun.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
oldtimersmc skrev:Satt och "byggde en ny Volvo och det enda som jag förvånades över a att om jag valde VOC (Borde vara standard i alla bilar) så utgår dieselvärmare med fjärrstart, hoppas att man endast avser "dosan" inte värmaren.
Fjärrstyrningen finns i voc appen istället.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17

Ett alternativ kan vara att låta Bilprovning[…]

Jag lyckades få en ny XC90, en provbil l&ari[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]