Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoMotor
Nexus skrev:
VolvoMotor skrev:
Nexus skrev:Japp det är 250 ml i vardera och jag betalade 239:- på Bilia. Färgpassningen stämmer kanon :-)-)
239kr för båda burkarna?

Japp har kvitto om du vill se :wink: :-)-)
Tack för snabbt svar.

Haha, det är lugnt. :) Ville bara vara extra säker på att det var för båda så jag inte hade missförstått det hela. :wink:
Nexus skrev:Trälisterna är inte dyra. Jag har ett sett ligger med 3 delar. Kostar några 100 lappar är i mörka träsorten :-)-)
Det är för dyrt för mig just nu :lol: :mrgreen:
Jag försökte att hitta ett par på skroten men hittade inga i trä men däremot i aluminium :)
Jaha det vart en tur till Biltema idag och det slutade med att jag köpte bromsoks färg så nu kommer bromsoken att bli raceröda :-DD :lol: :P
Nä skoja bara dom kommer att bli guldiga för att matcha färgen på bilen :D 8)
White skrev:Har målat bromsoken för några år sedan med Biltemas guldiga bromsoksfärg, den sitter fortfarande som berget. Riktigt bra färg! :)
Ja den kändes väldigt bra och lätt att måla med var den också förstår inte att dom kallar den guld tyckte att den mer såg ut som koppar färgad. kommer bild på det senare.
Nu han jag inte måla så mycket idag innan regnet kom. Tänkte när jag öppnade burken helvete hur kommer detta att bli men det lilla som jag målade såg det riktigt bra ut bara att fortsätta imorgon om vädret tillåter det :)
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 252

Jag äger två båtar, båda s[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]