- ons 22 jul 2015, 10:48
Ursäkta men det tog lite tid att komma till och mäta. men nu är det gjort sen några dagar tillbaka. vid jämn körning 80kmh låg volt talet och pendlar mjukt mellan 650mv ner till 35o mv. utan några snabba svängningar. På min digitala mätare rörde sig siffrorna stilla och försiktigt och inte som om de fått spel. Naturligtvis förändras den snabbt vi gas på drag eller att man släpper gasen. I det stora hela en lugn reglering.
NU till det tråkiga. Idag när jag kör till jobbet, efter ca 2 mil hugger motorn till som om den tvär dör en sec, sen börjar den att små missa och blir lika svag som det var innan.............
Den har gått perfekt sen den 13/7 utan att missa utan att vara svag och den har legat på blandad körning på ca 0,90 l/mil.
Jag blir förtvivlad vad är det som spökar, har jag trots allt ett kabel fel??? Eller kan där vara någon annan givare som spökar???? Jag har naturligt vis inte hunnit att mäta något.
HJÄLP !!!!!!!!! :???:
NU till det tråkiga. Idag när jag kör till jobbet, efter ca 2 mil hugger motorn till som om den tvär dör en sec, sen börjar den att små missa och blir lika svag som det var innan.............
Den har gått perfekt sen den 13/7 utan att missa utan att vara svag och den har legat på blandad körning på ca 0,90 l/mil.
Jag blir förtvivlad vad är det som spökar, har jag trots allt ett kabel fel??? Eller kan där vara någon annan givare som spökar???? Jag har naturligt vis inte hunnit att mäta något.
HJÄLP !!!!!!!!! :???: