- ons 15 jul 2015, 11:13
Man kan väl säga som så att många gånger så avspeglar sig folks sätt gentemot andra på ett utmärkt sätt i trafiken där de då naturligtvis gör bort sig totalt om de nu t ex är på dåligt humör.Men vad som i dessa sammanhang väldigt ofta glöms bort i media är de trafikanter som är väldigt trevliga i diverse trafiksituationer.Hur kan det komma sig att vi kommer sällan ihåg t ex den där lilla tanten i sin lika lilla bil som log och släppte förbi oss trots att denna tant hade förkörsrätt osv.Men de som bär sig illa åt minns vi desto fler gånger !?. :D
På mc har jag stött på en del rötägg i bil men sanningen är den att jag har råkat ut för ännu fler väldigt trevliga bilister i diverse sammanhang.Och dessa minns jag själv väldigt bra.Allt är inte dåligt även om detta dåliga ibland dyker upp i trafiken där vi minst anar det för jag minns desto fler soliga ögonblick som sagt var.Kanske säger det lite om hur vi ser på oss själv ibland när vi bedömmer andra i olika situationer även utanför denna trafik.
Ofta ser man bikamerafilmer där folk postat diverse dumheter men nästan aldrig ser man dessa filmer utan incidenter.Varför, jo för att folk många gånger älskar att hetsa upp sig över andras fel. :D
På mc har jag stött på en del rötägg i bil men sanningen är den att jag har råkat ut för ännu fler väldigt trevliga bilister i diverse sammanhang.Och dessa minns jag själv väldigt bra.Allt är inte dåligt även om detta dåliga ibland dyker upp i trafiken där vi minst anar det för jag minns desto fler soliga ögonblick som sagt var.Kanske säger det lite om hur vi ser på oss själv ibland när vi bedömmer andra i olika situationer även utanför denna trafik.
Ofta ser man bikamerafilmer där folk postat diverse dumheter men nästan aldrig ser man dessa filmer utan incidenter.Varför, jo för att folk många gånger älskar att hetsa upp sig över andras fel. :D
(Här skulle det stått något bra).Men eftersom världen redan är fylld av ljushuvuden så låter jag bli.