Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tack.. i nuläget verkar det (tyvärr) inte som att jag behöver nya lampor.. snarare nytt lamphus.. suck. :(
Var inne och pratade med tekniker på Volvo och de trodde att en styrenhet fått bada och pajat. Men att bara byta den blir kanske att skjuta problemet på framtiden bara då det ju fortfarande kan komma in fukt.. så behöver alltså antingen laga eller fixa nytt lamphus..

Det är alltid nått som ska kosta tid och pengar...
Tråkigt, ca 5000kr på skoten för en begagnad strålis låter ju inte heller lockade direkt och utbudet inte toppen.
Kan man undra, personligen betalar jag heller "rätta" priser på tex skrot än för lite och låtsats det är ärliga delar via tjuvarna paradis blocket när priserna är på tok för låga så det mera motsvarar mycket sliten halogenstrålkastares prisnivå.
Undersökt lite.. han jobbar som bilmek på en större verkstad. Har inte gömt någon info eller skrivit falskt namn eller nått sånt på blocket.. 30 bast.. Känns inte speciellt lurendrejigt.
Jag drog iväg ett mail så får vi se hur han svarar. :)
Flera andra på forumet har haft liknande.. Vissa med nybilsgaranti så dom fått det fixat.. För mig blir det väl att slanta upp.. Den fina extra garantin jag betalade för som säljaren lovordade hade finstild text som förklarade att skada orsakad av fukt/vatten inte ersätts. Suck..
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19

Tjenare, Jag har en V70 -08 där gummilisten […]

Letade efter skramlande ljud under bilen. Kommer t[…]

Motorn har säkert lossnat från oket, ha[…]

Vevlager v50 1.8f

Mors. Jag håller på och renoverar en f[…]