Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Alla navigationssystem i alla bilar oavsett prisklass jag testat har varit sämre än gratisappen Google Maps...
mikebike skrev:
yuphin skrev:Vart i appen VOC kan man skicka destination till bilen? har en 2012 V60 T4 Momentum
Vi har för gamla bilar...
Funkar bra med 2012
http://support.volvocars.com/se/Pages/a ... 5124adaf78
C.W. skrev:
leiwi skrev:
V40CC skrev:Om man har Volvo On call kanske det går snabbare, för då kan du lägga in destination genom appen och skicka till bilen.... Nu har jag inte testat detta själv men det kanske går snabbare och om man dvs. har VOC =)

Och har du inte VOC så kan du använda dej av here.com eller installera en app på din android telefon som heter "Send to Volvo " och då kan du använda Google maps . :D :D
(Detta funkar ju givetvis även om du har VOC)
@leiwi
Vart hittade du 'send to volvo' appen.
I playstore finns ingen sådan...är den utvecklad utanför appstore?
Kan du länka?
Kollade upp detta och det är tydligen så att Here(Nokia) har hindrat vidare utgivning av appen detta för att inte konkurrera med deras tänkta app.
"Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är tillräckligt stor"

Tråkigt är det för appen är klockren, men om du söker på nätet så hittar du säkert den :D :D

xapps.es skapade den
Senast redigerad av 1 leiwi, redigerad totalt 0 gånger.
Tryck på nav-knappen en extra gång så kommer det upp en "snabb-meny". Välja bara land och ta sen gatuadressen. Stad väljer du sen för att skynda på det. Använd knapparna på mittkonsollen till att knappa bokstäver så går det smidigare än att snurra hjulet och välja bokstäver.
AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]

Där ska bara vara ett dimbakljus så n&a[…]

Lambdalampan lyser

Så koden du får verkar ju i kombinatio[…]