Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hahaha... Fick precis ett märkligt samtal från verkstan! Dom hittade ingen läcka på slangen.. Men när dom hade tagit bort däck o så såg dom att det kommit uppifrån... Och att det inte var bromsvätska/olja!
Det är blod säger dom... Och att jag har kört på nått som fastnat i fjäderbenet... Nån liten fågel eller gnagare trodde dom!

Dom skulle lufta systemet nu o se till så att det inte fanns nån annan läcka.. Men bromsslangen konstaterade dom var hel.
Känns lite fånigt! Allt strul för ingenting.. Lite humor i allafall...
joel80 skrev:Hahaha... Fick precis ett märkligt samtal från verkstan! Dom hittade ingen läcka på slangen.. Men när dom hade tagit bort däck o så såg dom att det kommit uppifrån... Och att det inte var bromsvätska/olja!
Det är blod säger dom... Och att jag har kört på nått som fastnat i fjäderbenet... Nån liten fågel eller gnagare trodde dom!

Dom skulle lufta systemet nu o se till så att det inte fanns nån annan läcka.. Men bromsslangen konstaterade dom var hel.
Känns lite fånigt! Allt strul för ingenting.. Lite humor i allafall...
Tack för den återkopplingen. Den gjorde i alla fall min dag lite muntrare. :wink:
Ehh hehe spännande samtal :) Hade trott samma som du om jag sett det på min bil
Jag frågade om dom kunde köra en DNA-test och artbestämma... Men det skulle tydligen kosta extra.

Min kusin sa att han läst att någon 80-åring blivit påkörd av en smitare för nån vecka sen och har försökt övertyga mig om att jag är gärningsmannen.
Han verkar dock kommit till sans och gått med på gragare-teorin, och säger samtidigt att det var tur det inte var en brynsare, då hade han blivit arg.
Köpråd v50/s40 /c30

D2 är en helt ok motor (2010-2012) så l[…]

Volvo xc90 2017 d5 R design

Tack för hjälpen.

V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,fel[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]