I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av HakanF
Det var jag som skrivit om GDM-performance det var för att de samarbetade med Celtic Tuning.

Jag hade min förra bil "trimmad" av celtic och skulle jag göra något med min Volvo så skulle jag lätt ta deras mjukvara jag tror mer på deras siffror än de firmorna som är populära i Sverige, siffrorna skilljer även på vilken typ av "bänk" bilen är körd i.

Den bilen jag hade innan körde jag över 10 000 mil med deras mjukvara i utan några problem varken vad gäler bilprovningen partikelfilter eller gången på motorn.

Kör på det så kommer du bli nöjd....
Användarvisningsbild
av helgonet1
HakanF skrev:Det var jag som skrivit om GDM-performance det var för att de samarbetade med Celtic Tuning.

Jag hade min förra bil "trimmad" av celtic och skulle jag göra något med min Volvo så skulle jag lätt ta deras mjukvara jag tror mer på deras siffror än de firmorna som är populära i Sverige, siffrorna skilljer även på vilken typ av "bänk" bilen är körd i.

Den bilen jag hade innan körde jag över 10 000 mil med deras mjukvara i utan några problem varken vad gäler bilprovningen partikelfilter eller gången på motorn.

Kör på det så kommer du bli nöjd....
Jepp tror det blir så.
Användarvisningsbild
av crumpets
Celtic tuning är populära i alfa romeokretsar i UK i alla fall, verkar ha riktigt bra rykte. Så länge mjukvaran bara är beprövad av många kunder i många mil kan den ju absolut anses bra.
av HakanF
Skriver du några rader när din bil har blivit med ny mjukvara?
Användarvisningsbild
av helgonet1
HakanF skrev:Skriver du några rader när din bil har blivit med ny mjukvara?

Oki doki
av ingesjo
Tackar för tipset om GDM
Har ställt frågan om när dom kan ta min Saab TID
blir rapport här om hur det går
Användarvisningsbild
av helgonet1
ingesjo skrev:Tackar för tipset om GDM
Har ställt frågan om när dom kan ta min Saab TID
blir rapport här om hur det går

(BE)
av ingesjo
15 / 7 blir det uppgradering av bilen hos GDM 2000:- för 38 hkr är acceptabelt tycker jag
Användarvisningsbild
av helgonet1
ingesjo skrev:15 / 7 blir det uppgradering av bilen hos GDM 2000:- för 38 hkr är acceptabelt tycker jag
Mycket :-)-)
Rengör sensorer parkingshjälp

Japp, fick bytt en fram och en bak för n&arin[…]

Växellådsolja

Tja. Undrar vad som skiljer mellan aw-1 och aw-2 s[…]

Hej på er! Har haft problem med min volvo a[…]

Yttre dörrlister lossnat

Jo tänkte de om ingen vet av några andr[…]