Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rikrd
Allright. Nja, inget man skryter med, men tycker den är fullt godkänd och skäms inte för den. :) Så plockar inte av för det.

Suttit och letat lite slutrör så här på eftermiddagen, men är ju inte speciellt lätt att hitta nåt snyggt. Ramlade över en tråd här på jagrullar där man hade sätt dit något från BDS som hette "Taicos" på två V60, såg väldigt trevligt ut- hittar dock inte det på hemsidan. Tänkte jag skulle göra det enkelt & billigt för mig och hade ett på Biltema, men alla biltemarör har ju liten diameter.... eller?
Användarvisningsbild
av rikrd
Fick tipset i jimlindeborg's garagettråd om Clas Ohlsson Stain Eraser. - tack för det!

Bild

Hade några små fulfläckar i inredningen.. Inget allvarligt, men man är ju som är, så man stör sig ju.

Bild
Före

Bild
Efter

Bild
Före

Bild
Efter.

Fläckarna försvann ju relativt enkelt, men jag tyckte själva svampen smulade som tusan, blir en rejäl dammsugning i morgon. :) Provade även lite i skuffen på svarta plasten där det uppkommit lite vita "repor" dessa mattades av lite grann, men försvann inte helt. Ska tilläggs att jag var inte jättenoggrann där, så man kan säkert få ett bättre resultat. Glömde att fota det såklart! Ha det gott alla!
Haft exakt likadan produkt hemma ett tag nu, fick också tipset av Jim, först igår använde jag det för första gången. Och inte i bilen. Men skönt att veta att det funkar! :D
Användarvisningsbild
av svergie2
rikrd skrev:Allright. Nja, inget man skryter med, men tycker den är fullt godkänd och skäms inte för den. :) Så plockar inte av för det.

Suttit och letat lite slutrör så här på eftermiddagen, men är ju inte speciellt lätt att hitta nåt snyggt. Ramlade över en tråd här på jagrullar där man hade sätt dit något från BDS som hette "Taicos" på två V60, såg väldigt trevligt ut- hittar dock inte det på hemsidan. Tänkte jag skulle göra det enkelt & billigt för mig och hade ett på Biltema, men alla biltemarör har ju liten diameter.... eller?
Godkänd är den ju :) Menade mer att man kanske inte tar av ett T6, D6 eller D5 emblem (om man gillar att skryta :D )
Användarvisningsbild
av rikrd
grillchips skrev:Haft exakt likadan produkt hemma ett tag nu, fick också tipset av Jim, först igår använde jag det för första gången. Och inte i bilen. Men skönt att veta att det funkar! :D
Okej. :) Japp funkade gjorde det. Jag hade med mig en liten "vattenspruta" som jag skvätte lite med på fläckarna å sen var det bara att gnugga på ;)
svergie2 skrev: Godkänd är den ju :) Menade mer att man kanske inte tar av ett T6, D6 eller D5 emblem (om man gillar att skryta :D )
Nä precis. :) kanske plockar bort V60 och 3:an och sätter dit 6:an bakom d:et ist. Bild
Användarvisningsbild
av svergie2
rikrd skrev:
grillchips skrev:Haft exakt likadan produkt hemma ett tag nu, fick också tipset av Jim, först igår använde jag det för första gången. Och inte i bilen. Men skönt att veta att det funkar! :D
Okej. :) Japp funkade gjorde det. Jag hade med mig en liten "vattenspruta" som jag skvätte lite med på fläckarna å sen var det bara att gnugga på ;)
svergie2 skrev: Godkänd är den ju :) Menade mer att man kanske inte tar av ett T6, D6 eller D5 emblem (om man gillar att skryta :D )
Nä precis. :) kanske plockar bort V60 och 3:an och sätter dit 6:an bakom d:et ist. Bild
Smart! :D
Det var snabba puckar! :D
Hör av dig om du vill ha en extra som reservhjul, har en 19" Ocean Storm utan gummi liggandes till bra pris. ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag plockade bort plastskydden för trösk[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka r[…]

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]