Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rogernaldo
tjenare!

jag är en relativt nybliven s80 ägare, och nu ska den in på 10k-mila service. verkar finnas många som kan mycket om det mesta här så tänkte slänga in en fråga! :)

var ska man lämna in den på service!?!? bilia är dyrare och bättre?? någon som kan rekomendera nåt respektabelt ställe i göteborg, gärna nära frölunda. hade även tänkt att fixa lite saker som krånglar, och funderar på om man ska göra allt på bilia vilket förmodligen blir dyrare, eller göra servicen på bilia och reparera hos nån annan!? ja ni förstår mina tankegångar.

vet inte om det räknas som annonsering/reklam om man lägger ut namn på verkstäder och så, men frågar i alla fall! så ge mig en massa bra tips nu!!! :D

/Roger
Senast redigerad av 1 Rogernaldo, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
Praktiserar ute på statoil i näset (åkereds rondellen) hör med dom är billiga och vet vad dom gör!! Hälsa från Andreas så kanske du får ett ännu bättre pris!! Mvh Andreas
av Rogernaldo
ok, så man kan göra service på statoil??? :shock: eller heter verkstaden nåt annat? tel.nr? web?

tack för tipset hur som helst! :)
Användarvisningsbild
av VOLVO$MAN
Rogernaldo skrev:ok, så man kan göra service på statoil??? :shock: eller heter verkstaden nåt annat? tel.nr? web?

tack för tipset hur som helst! :)
Verkstaden tillhör inte statoil men ligger i deras lokaler!! Tror han lämnade in namn som ch bilservice men vet inte om det gick igonom!! tel nummer är 031-524829 och ägaren heter krister!! Mvh Andreas

Gissar att det är en slags "karantä[…]

V60 Cross Country eftertraktade

Skoj, det är ju sn snygg bil med

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt :)[…]

@fjohan82 , Har kört med släp kanske 20[…]