Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag har problem med att Spotify laggar när jag kör det via Bluetooth på min XC70 med Sensus connect. Det går bra 10-40 sekunder sen kommer det ett uppehåll på kanske 0.1-1 sekund. Riktigt irriterande.
Har bara provat med min HTC ONE M8 men har aldrig problem med streaming av den någon annanstans. Ska testa andra telefoner snart men tänkte kolla här om andra har samma problem och då helst en lösning på problemet
Hade liknande problem i min men har bara inträffat en gång. Har för mig att jag starta om telefonen bara, har inte strulat något mer sen dess i alla fall.
Har inte haft nått hack i låtar på länge men nu ändrar inte min låt på skärmen i bilen längre när man kör Spotify via blåtand....
Många problem löser man med omstart av telefonen alt ta bort parkopplingen både i bil och telefon. Har själv en Samsung S6 och vid samtal gick det helt plötsligt inte avsluta samtal via exit knappen. Tog bort telefonen från bilen och bilen från telefon och para ihop dom igen, fungerat bra efter det.

Telefoner, om du tar topp och mellanmodellerna nu […]

Njae inte precis det felet men jag har fått […]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Tackar 🥂🙏