Moderator: Moderatorer

Cellen: Jag kan rekomendera Mikael Backlund när du ska välja PST :wink:

Jag vet inte, har aldrig tonat förut men enligt dom jag har pratat med som har användt den filmen säger att det är en enkel match :) Beställde från Soyafilm.se, färdigskuren och klar :)
jimlindeborg skrev:Cellen: Jag kan rekomendera Mikael Backlund när du ska välja PST :wink:

Jag vet inte, har aldrig tonat förut men enligt dom jag har pratat med som har användt den filmen säger att det är en enkel match :) Beställde från Soyafilm.se, färdigskuren och klar :)
tack för info, ska forsa i detta lite mer
jimlindeborg skrev:Cellen: Jag kan rekomendera Mikael Backlund när du ska välja PST :wink:

Japp va han jag valde :)
Säg gärna ur du upplever filmen, hört flera med BMW som inte har vart nöjda.. kanske funkar bättre till Volvo :)
Nytvättad inför midsommarhelgerna, blir till att lägga på första vaxningen i helgen!

Trevlig midsommar på er alla forumiter!
Bilagor
nytvättad.jpg
nytvättad.jpg (214.73 KiB) Visad 588 gånger
Användarvisningsbild
av Jefe
IMG_0448webben.jpg
IMG_0448webben.jpg (1.97 MiB) Visad 513 gånger
Första tvätten efter att lackskyddet applicerades.
Underbart lätt att hålla bilen ren efter behandlingen plus slät och fin lack. :-)

Nu får vi hoppas att det blir en fin sommar också så man kan åka runt och glänsa lite :wink:
  • 1
  • 371
  • 372
  • 373
  • 374
  • 375
  • 1912
Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]

[color=#FF[emoji[emoji638][emoji639][emoji[emoji6[…]