Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Den ville visa baken, kunde inte säga nej... Haha.

Ursäkta för kass kvalla, lite mörkt ute men man får ett hum om hur den ser ut från denna vy iallafall :)
Bilagor
IMG_0176.JPG
Rumpan :)
IMG_0176.JPG (1.93 MiB) Visad 413 gånger
Användarvisningsbild
av Nexus
Trevlig kärra sen är jag emot emblem på bakluckan. Första jag gjorde på svågerns V50 var strippa bakluckan :D
Sen som Moderator måste jag påpeka att det fungerar utmärkt med snabbsvar, blir bara rörigt om man citerar föregående inlägg hela tiden.

Välkommen till Jagrullar.se :-)-) Är det något du undrar över bara skicka ett PM :D
Användarvisningsbild
av P210
Gillar takspoilern, den är heller inte original, lite högre.. original till höger
BildBild

Jag satte dit ett större D5 emblem från en V60 då V50 som har pygmétext till motorbeteckning, matchar inte höjden på "V50" på andra sidan.
Det lilla hamnade i grillen;
Bild

En annan populär ändring är att glesa upp V - O - L V - O texten på bagageluckehandtaget som nyare bilar har, se tex Fokuserads tråd
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=104773
Bild
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Ska se till att försöka använda mig av snabbsvar Nexus ;)

Jag gillar emblemen på bilen, det är ju lite smaksak att man vill visa vad det är för modell och motorbeteckning för allmänheten ^^

P210, tack för infon, jag gillar också vingen, den ser lite mer sportig ut än orginalvingen :)

Angående emblemen så kommer jag nog att fixa ett störe T5 emblem och glesa på Volvologgan, det var ett bra tips!

Tack så mycket för feedbacken :)
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
En liten fråga bara, det är Business Plus paketet i denna kärra.

Telefon med lur och lite allt möjligt roligt, dock så finns ingen bluetoothmöjlighet :( vet ni om det finns eventuell AUX i den?

Pallar inte FM-sändare..
CD är ju ett alternativ men..
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Kolla i armstödet i mitten om det sitter ett uttag där :) Annars är det bara trycka på "Mode" knappen och välja mellan CD och eventuellt AUX :)
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Finns ingen Mode-knapp och har kollat handsfacket utan resultat, det är en -04 så det kanske inte fanns på dessa.

Tack iaf :)
Användarvisningsbild
av VolvoT5Stealth
Tack så mycket P210!

Ska man ba ta en stekspade i plast och försöka få bort emblemet och rengöra med avfettning om eventuellt klister sitter kvar?
Användarvisningsbild
av P210
Jag värmde lite försiktigt först med en varmluftspistol/hårtork för att mjuka upp innan jag pillade bort dem med en smörkniv i plast, de gamla emblemens häftkuddar var rätt torra och lossnade rätt enkelt.
V60 sliter däck bak

Min har rullat 23000 mil nu så de kan ju va […]

AC & kylfläkt

Det har jag inte ens reflekterat över, tä[…]

Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]

Där ska bara vara ett dimbakljus så n&a[…]