Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Dablo så blir det med momentum + teknikpaket. Rullar nog några tusen såna :)
Lövet skrev:De säljer som smör dock. Även jänkarna nappar på cycle beaters.
Att kalla en dubbelturbo V6 med 300+hk cycle beater är väl att använda ordet i dess absolut vidaste bemärkelse förvisso ;)
av DaBlo
crumpets skrev:Dablo så blir det med momentum + teknikpaket. Rullar nog några tusen såna :)
Lövet skrev:De säljer som smör dock. Även jänkarna nappar på cycle beaters.
Att kalla en dubbelturbo V6 med 300+hk cycle beater är väl att använda ordet i dess absolut vidaste bemärkelse förvisso ;)
Nej teknikpaketet har 7" skärm inte 5" och ljust halvskinn fanns ej som tillval....inte på bygg din Volvo iaf :D
Användarvisningsbild
av crumpets
Teknikpaket fanns i både 5" och 7" utgåva tills nåt år sen såvitt jag vet :)
av DaBlo
crumpets skrev:Teknikpaket fanns i både 5" och 7" utgåva tills nåt år sen såvitt jag vet :)
Hmm, har jag inte sett , men kanske då om bilen beställdes 2013 :)
Användarvisningsbild
av crumpets
Titta på fjädringen! Ser ju hur hög ut som helst. Måste ha nåt riktigt skumt chassi?
Användarvisningsbild
av svergie2
V50 T5 AWD med Keyless och tygklädsel, från 2005! Fanns ens keyless då? Måste väl ha vart någon prototyp eller något?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
svergie2 skrev:V50 T5 AWD med Keyless och tygklädsel, från 2005! Fanns ens keyless då? Måste väl ha vart någon prototyp eller något?
Hade keyless på en V50 T5 awd automat MY05, så det fanns absolut.
Användarvisningsbild
av Jahaja
crumpets skrev:Titta på fjädringen! Ser ju hur hög ut som helst. Måste ha nåt riktigt skumt chassi?
Någon sorts S60 cross country-bastard? Typ fjärdarna från tänkta till en sådan kanske.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 100

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]