- mån 18 maj 2015, 12:40
#974634
Handbromswiren skall rör sig SUPERLÄTT, är det minsta tvekan om den kärvar eller ej, BYT.
Glidpinnar behöver du inte byta om de du har är fräscha.
Glidpinnar behöver du inte byta om de du har är fräscha.
Ju oftare jag tankar desto roligare har jag haft det!
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts
S60 2.4D Classic MY08: Bruks
XC40 T4 AWD Inscription MY22: Bruks med puts

- By ME75