Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av toast
Perra83 skrev:Sambon har startat bilen fyra gånger idag enligt journalen. Likt förbannat står det att en ruta är öppen.
Det är inte?
"
Återställning
Ifall batteriet kopplats bort måste funktionen för automatisk öppning återställas för att fungera korrekt.
Dra upp knappens främre del lätt för att hissa upp rutan till sitt ändläge och håll kvar i en sekund.
Släpp knappen kort.
Dra upp knappens främre del igen i en sekund.
"
Användarvisningsbild
av Kite
Rillee skrev:När man läser här är man nästan glad att man inte valde till voc, vete fan om jag hade klarat av något som verkar vara så struligt.
Fast det är ju långt ifrån alla som har problem med det. Jag har själv inte haft några problem alls med det.
av ansjo
På min bil funkar det hittills kanon. Ibland när jag hämtat något ur bagaget och inte låst bakluckan kommersialisering ett meddelande att bilen inte är låst. Har keyless så det är bara bakluckan som öppnas vid de tillfällena.
Användarvisningsbild
av hållundan
Jag stör mig något djävulskt på appens funktionalitet som sådan. Främst gällande körjournalen. När man skrollat ner långt i listan, går in och kikar på den resan, och trycker bakåt, då hoppar man automatiskt upp till toppen på listan igen.

Sjukt störande att man inte kommer tillbaka där man "gick in" i resan. Blir ett jävla skrollande när man ska dubbelkolla om man glömt ticka en resa som "arbete" och ska mecka med reseräkningar. FIXA!
av Kluster
hållundan skrev:Jag stör mig något djävulskt på appens funktionalitet som sådan. Främst gällande körjournalen. När man skrollat ner långt i listan, går in och kikar på den resan, och trycker bakåt, då hoppar man automatiskt upp till toppen på listan igen.

Sjukt störande att man inte kommer tillbaka där man "gick in" i resan. Blir ett jävla skrollande när man ska dubbelkolla om man glömt ticka en resa som "arbete" och ska mecka med reseräkningar. FIXA!
Försöker göra samma sak men hos mig verkar det fungera; jag kommer tillbaka där jag "gick in" i resan efteråt jag har gått ut. Eller så gör jag på fel sätt? :roll:
Användarvisningsbild
av hållundan
Kluster skrev:Försöker göra samma sak men hos mig verkar det fungera; jag kommer tillbaka där jag "gick in" i resan efteråt jag har gått ut. Eller så gör jag på fel sätt? :roll:
Android- eller Apple-app? Har inte testat på min iPhone, men på Android gör den såhär för mig.
Användarvisningsbild
av hållundan
toast skrev:Är det inte bara att markera de resor man vill i listan och sätta label, tex arbete, på dem. Man behöver ju inte gå in var för sig på varje.
Det funkar att göra så, helt klart, men ibland glömmer jag av att sätta label "arbete" direkt när jag faktiskt kört, och behöver gå in och titta på varje resa för att komma ihåg/se var jag körde, och om jag då inte hade "lablat" då måste jag börja om från början igen och skrolla ner...
Användarvisningsbild
av joel80
Via minvolvo-sidan i webbläsaren behöver man inte scrolla men i appen är det ett himla scrollande, jag stör mig också på det men har löst det så att om jag vet att jag behöver gå en bit bakåt i tid och fixa körjournalen så gör jag det via datorn. Går väldigt mycket snabbare...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Luftfjädring gör underverk med bilen, sk[…]

Problemet är att seriösa verkstäder[…]

Får inte ut diff ur bakaxel

Testa svetsa fast ett par grövre pinnar p&ari[…]

Det luftar sig självt. Fyll på i exp-k&[…]