...

Moderator: Moderatorer

Ja det är lite märkligt hur vissa kör där ibland.. Kanske vore praktiskt att byta till högerfilen i tid innan man ska ta avfarten.
Hahaha.... Jo jag har inte missa "ghost car". :)

Jag tycker alla på forumet borde ha en stor dekal eller liknande så vi känner igen varandra i trafiken. :)
Hahaha.. Då får jagrullarmoderatorerna och webmaster se till att fixa jagrullar-rabatt på personliga skyltar! :)
Tack.. Ja det tar nån vecka att få ihop nått vettigt.. Och sen måste jag hitta tid att redigera ihop det också.. Min ambitionsnivå på redigeringen har växt lite sen jag startade så det tar minst ett par timmar att sätta ihop det hela.. Och då räklar jag inte tiden det tar att plocka ut klippen. :) Fast det brukar jag kunna görs framför TVn på kvällen... Halvt koncentrerande på ett criminal minds-avsnitt eller nån annan kriminalserie. ;)
Det här med belysning... Jag är inte lika störd som Joel gällande bakljusbefriade bilar i dagsljus och regn, det är sällan som det är ett problem där olika hastigheter är på fordon på väg åt samma håll och om så är fallet så brukar det bromsas... Dock är jag allergisk mot att bilar inte har auto eller ett vettigt konfigurerat auto, även om det aldrig fråntar föraren ansvaret så...

Däremot folk som promt inte vet vad resultatet blir när man kör ljusvreds-tombola i samband med bilstart har jag inte så mycket övers för.
Kan någon förklara för mig varför så många lastbilschaufförer inte kan använda korrekt belysning? Antingen kör man idag med LED-slingor på P-läge eller så går man all-in och kör med halvljus och 4 LED/dimljus? Vad är det för fel på halvljus BARA?
Eller han med släpvagn bakom sin moderna DRL-bil och som inser att för att få igång belysningen på släpet så ställer man ljusvredet i mittenläget... P-ljus är ALDRIG okej att köra med!
Förebyggande syfte men visst nöje också förstås genom att skratta och peka lite på flingpakets-bilisterna.
  • 1
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 356
Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox