Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gnugnaf
Äntligen fick jag ut min bil också, hämtade den i onsdags 3/6 och har redan lagt 100 mil på den.
Går underbart, mycket tight och skön att köra. Åkte RR Sport tidigare (MY14) och helt klart jämförbart.
Tyvärr så fungerar inte navi, röststyrning eller sms men vad gör det när man äntligen får åka sin FE :)
Vet inte hur man lägger in bilder men fin är den.
Passade på att beställa 22" original fälgar också så det blir bra när de kommer nästa vecka...
Användarvisningsbild
av volvonerd
Lägga in bilder är lätt :) Se bild nedan, det finns en flik nedanför fältet där man skriver som heter "ladda upp en bilaga", där lägger du in bilden!

Annan fråga: Någon som fått sin XC90 med dragkrok? Är nyfiken på hur det ser ut när den inte är utfälld, är det "utskuret" i "skidplate"-delen av stötfångaren eller klarar den sig?
Bilagor
bild.png
bild.png (33.82 KiB) Visad 826 gånger
Användarvisningsbild
av sura56
Olle.H skrev:Nu står den på Volvos "bilfängelse". Med lite tur får jag den levererad imorgon eftermiddag...BildBild
Grattis :D , samma färg som min
av Hyted
XC90_Executive skrev:Haha ja då är det väl kört :lol:

Håller med om att det är för lätt att klicka i tillvalen :wink: Vad fick du för prel. lev?
Fick preliminär lev vecka 46 nu.
Dock hade säljaren missat 360 kameran så får se om den påverkar när den läggs till.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Jag provkörde och provsatt en hel hög […]

Solenoid b4b

Glapp kan vara så enkelt som en dålig […]

XC60 T8 Polestar Engineered MY21 och nyare har en […]

Kod: ECM-720A Definition: Startspärrkommunika[…]