Moderator: Moderatorer

Har inte gjort något på min egna, men var nere på Bilia och kikade på farsans nya V40 D3 R-design. Leverans nästa fredag 8) Sen ska jag nog sno den :roll:

Bild

Reagerade dock på avsaknaden av R-design emblem i grillen och enligt säljaren så har dom slutat med det för att "- Det syns att det är en R-design ändå!". Mycket märkligt...
jimlindeborg skrev:Har inte gjort något på min egna, men var nere på Bilia och kikade på farsans nya V40 D3 R-design. Leverans nästa fredag 8) Sen ska jag nog sno den :roll:
Spoiler »
Reagerade dock på avsaknaden av R-design emblem i grillen och enligt säljaren så har dom slutat med det för att "- Det syns att det är en R-design ändå!". Mycket märkligt...
Har alltid trott att det va en bugg i Bygg din volvo men då va det inte det alltså..
jimlindeborg skrev:Har inte gjort något på min egna, men var nere på Bilia och kikade på farsans nya V40 D3 R-design. Leverans nästa fredag 8) Sen ska jag nog sno den :roll:

Bild

Volvo kanske har lyssnat på alla som klagat över stulna R-designgrillar och avskaffat den. Hah.
Fått tillbaka bilen efter Ditec återbehandling.. Njutningsfullt.. :)

Bild

Bild

Bild

Bild

Härligt när t.o.m alla småskrymslen är skinande rena.. :)
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
Lite så blir det ju.. Och roligare att tvätta också då skiten inte sätter sig lika hårt. :)
  • 1
  • 363
  • 364
  • 365
  • 366
  • 367
  • 1912
Falsklarm av insekt?

Det verkar rimligt att om en skalbagge förl&a[…]

Ny Kartuppdatering

Det är nu en vecka som jag försöker[…]

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]