Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av volvoR+s60
tillbaka till din fråga, jag är inte säker på att man kan få igång blinkersen utan ingrepp i elen.
Lite osäker men kolla med dom hos volvo
av kokse
ja d är jäkligt konstigt att d är så olika på samma bilar´! jag har monterat 07an speglar på 5bilar och d är bara att sätta in kontakten så fungerar elen i dom, dra en extra kabel till blinkersen och simmsalabim så fungerar d, iaf på alla dom som jag har gjort! och vill man ha el-infälbara så är d bara att åka in på volvo så fixar dom mjukvaran! punktslut
av CANBus
ja, dom kan inte fungera korrekt min vän...dom är helt annorlunda i uppbyggnad än 99-06
Användarvisningsbild
av elmuppo
styrningen i speglarna är ju tvärt om på 07 gentemot 99-06... så det är inte plugnplay. fulltständigt omöjligt.
av kokse
branx skrev:styrningen i speglarna är ju tvärt om på 07 gentemot 99-06... så det är inte plugnplay. fulltständigt omöjligt.
ja isf så är d fel på dom 5bilarna som jag monterat i då för dom fungerar då perfekt så d är ju jäkligt konstigt när jag själv har gjort d och fungerar...
Användarvisningsbild
av Loner
Kokse, så vitt jag minns är man tvungen att skifta 2 trådar för att spegeln skall röra sig åt rätt håll.

/L
av kokse
Loner skrev:Kokse, så vitt jag minns är man tvungen att skifta 2 trådar för att spegeln skall röra sig åt rätt håll.

/L

JAG ORKAR INTE MER!
av CANBus
kokse skrev:ja och vill man ha el-infälbara så är d bara att åka in på volvo så fixar dom mjukvaran! punktslut
ja prova detta så får du se vad som händer, LLLLLLLycka till med utfällningen på högerspegeln.. :lol:
av kaxen
CANBus skrev:
kokse skrev:ja och vill man ha el-infälbara så är d bara att åka in på volvo så fixar dom mjukvaran! punktslut
ja prova detta så får du se vad som händer, LLLLLLLycka till med utfällningen på högerspegeln.. :lol:
Funkar ej att bara plugga i..
av CANBus
njet precis kaxen.!

Lyckas du inte ladda till batteriet med ctek-ladda[…]

Min kopplingspedalgivare har gett upp 2ggr. "[…]

Erfarenheter XC90?

Efter lite googlande verkar många tidiga ha […]

Servicemeddelande - Volvo On Call?

Beställ ett eget batteri och byt. https://[…]