Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av meko
Säljaren.
Användarvisningsbild
av Rillee
Var hos volvo handlaren idag. Ser mörkt ut men han skulle höra med Volvo. Nästa bil får man undersöka några timmar innan man kör ut bilen ur hallen.
Användarvisningsbild
av Rillee
Fick svar från kundmottagaren idag efter att jag hade skrivit ett brev till hans chef och undra vad som händer. För jag var i kontakt med kundmottagaren 2015-04-17 och påminde honom 2015-05-07.

Det gick inte att ta det på garanti efter så lång tid efter att bilen utlämnad och det fanns inga reserv glas, det ända som kanske gick att göra var att försöka att polera port repan.
Roligt att ha den repan nu när solen är framme, man sitter och blir förbannad var gång som man läser av hastigheten :evil:

Finns inga glas på skroten tro?
Användarvisningsbild
av Rillee
TommyP86 skrev:http://forums.swedespeed.com/showthread.php?t=230446

Det finns till gamla instrumentet iaf, verkar konstigt om inte det skulle finnas till nya.

Edit: kollade nu, nummer till min -15 med digitala kombit är 31376800
Skumt att han sa så då, är det ett volvo artikel nummer?
Användarvisningsbild
av TommyP86
Ja, det är glaset till nya typen kmbi, det heldigitala. Inte första gången folk inte orkar kolla utan bara säger nej :)
Användarvisningsbild
av Rillee
TommyP86 skrev:Ja, det är glaset till nya typen kmbi, det heldigitala. Inte första gången folk inte orkar kolla utan bara säger nej :)
Jag tackar :D , drar iväg ett mail med artikel nummer till honom genast
Användarvisningsbild
av Rillee
Så då har man fått ett nytt glas. Så skönt
av dh82
Rillee skrev:Så då har man fått ett nytt glas. Så skönt
få man fårga nu 8år efter hur installationen gick? funderar på att byta min oxå
Användarvisningsbild
av Rillee
Det var verkstan som bytte det till mig, var inte med under bytet så vet inte hur det gick till. Men det blev bra i alla fall.
Varierande laddtryck Volvo 940

Axeln som går ner i avgashuset är det j[…]

Olika typer av växellådor

Till brorsans S60 T5 köpte jag ett kit fr&ari[…]

Volvo 440 Överhettar

Hej min 440 med renault motorn går varmt enl[…]

Värme i kupén laddhybrid

Är det så rakt av att elvärmaren e[…]