Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
volvokhaled skrev:Tycker hjulbasen ser "normala" ut med 21" fälgarna :D
Fast hjulen är ju inte större för att du har stora fälgar.
av JimmyK
XC90_Executive skrev:Grymt snygg kombo!

Har du en bild på interiören också? :D
Tackar, är riktigt nöjd. Blev grymt bra med vit ,dessa fälgarna och tonade rutor. Ska ta lite intreörbilder. Det som ni som ska beställa bil bör tänka på som jag missat är att vill ni inte ha struktur i lädret måste ni ta nappaläder. Framgick inte av bilder i bygg din bil eller på bilder. Men efter ett dygn med bilen tycker jag det är snyggt med lite struktur, var lite vane sak att komma från XC60 som Inte har struktur i skinnet.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Ja jag såg det på en XC90 idag. Det var första gången jag sett en bil med det lädret som är standard på Inscription. Jag har Inscription Upgrade på min så det blir det mjukare lädret.
av Hyted
Jag ska beställa en r design i morgon och har tänkt att ta läder-sport stolarna.
Vet någon vilket läder det är på dom?
Tack på förhand!
Är ny här men kommer garanterat bli stammis nu när ny bil är på gång!
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det är nappa i R-design så det är väldigt fint läder. Ska bli kul att se R-design live sen när produktionen börjar på den.

Har sett många kundbilar hos återförsäljarna nu så inom ett par veckor lär XC90 vara en vanlig syn på vägarna.
Användarvisningsbild
av sura56
Äntligen var det dags för leverans :D :D
Bild

Bild
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10