Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Melmac
Står inget på Min Volvo så det har uppenbarligen fallit bort vid beställningen, där finns en Aktivitet 900225 som jag inte vet vad det är.

Jaja, då har man lärt sig att kolla flera gånger och inte bara lita på att det blir beställt rätt när man sitter mellan 4 ögon.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Kollade nu på med min spec. Så här står det i min: Your Edition VOC. Vilket innebär rattvärme, bensinvärmare, värme i baksätet etc.

Men vet inte om jag minns fel nu. Men jag har för mig att säljaren sa att besninvärmare etc ingick gratis om jag valde till OCR. Men det gäller ju MY15 då.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
Melmac skrev:Står inget sånt så det är inte beställt trots att det lades en beställning på det.
Synd....
Saken är den att när jag beställde min bil så bad jag säljaren lägga på saker som jag sedan fick påminna honom om att han glömt. Det gäller att dubbelkolla spexen på minvolvo som jag gjorde hela tiden. Jävligt svårt att veta, men jag är nitisk som person vilket behövdes i detta sammanhang.

Har du sagt åt honom att lägga på detta och om han då har missat det skulle jag dock leva jävulen tills jag fick det korrigerat :) Men det är jag det.
Användarvisningsbild
av crumpets
Brukar inte offerten ha en lista på extrautrustning? Låter ju otroligt märkligt om hela bilen specas med bara en enda textrad.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
crumpets skrev:Brukar inte offerten ha en lista på extrautrustning? Låter ju otroligt märkligt om hela bilen specas med bara en enda textrad.
Om det är tillvalt något ska det står under Paket. Det står under bilfakta på minvolvo.
av Melmac
Det står på första sidan och på specifikationen Modell: Volvo V60 T3 aut Your Ocean Race. Under utrustning står det inget om värme hit eller dit. Nått skumt är det. De andra heter ju Your Momentum etc.. Misstänker att säljaren helt enkelt har glömt att lägga till det alt. att deras kampanj inte är rätt inlagt i systemet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Tjena! Har precis haft samma fel på min d2, […]

Byta spridare

Jag bytte på min v50 2012, jobbet gjorde jag[…]

Sådär ja, ena sidan bytt. Inte jät[…]

Köpa spjällhus.

Vågar man köpa spjällhus på […]