Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av T5R
Oj en öm tå....

Naturligtvis får ni köpa era reservdelar precis vart ni vill, inge snack om det!
Jag bara undrade!
av OrsonGbg
greeeken skrev:
OrsonGbg skrev:Men Greeeken, har dina inköp på Biltema har något med din signatur att göra ?

:wink: :wink: :wink:
WTF nu h'nger ja inte med.
Du menar att de står att de lite för mkt strul me bilen?
Nja om du menar att man kan köpa delar så man kan fixa min ruta på förar sidan, eller att framrutan blivit inslagen eller att man fått fälgar snodda eller gasspjället strulat så visst.

Men köp du dina super bra ORGINAL delar på volvo
Det var ett skämt som tydligen inte gick hem, trodde det framgick när jag satte dit tre :wink: :wink: :wink:

Och ja, för egen del blir det Volvos originaldelar.
Användarvisningsbild
av greeeken
OrsonGbg skrev:
greeeken skrev:
OrsonGbg skrev:Men Greeeken, har dina inköp på Biltema har något med din signatur att göra ?

:wink: :wink: :wink:
WTF nu h'nger ja inte med.
Du menar att de står att de lite för mkt strul me bilen?
Nja om du menar att man kan köpa delar så man kan fixa min ruta på förar sidan, eller att framrutan blivit inslagen eller att man fått fälgar snodda eller gasspjället strulat så visst.

Men köp du dina super bra ORGINAL delar på volvo
Det var ett skämt som tydligen inte gick hem, trodde det framgick när jag satte dit tre :wink: :wink: :wink:

Och ja, för egen del blir det Volvos originaldelar.

LoL :D Jora jag fattade skämtet, ingen fara där inte
Användarvisningsbild
av Octopussy
Har kollat på ett par bromsskivor från Brembo Silverline som jag har läst mycket bra om. Har hittat dom för 1595kr/paret. Vad tror ni om dessa skivor?

Mekonomen tar ju nästan 700:- för en och Volvo ännu mera. Så detta kanske är ett fynd.

Bild
Senast redigerad av 1 Octopussy, redigerad totalt 0 gånger.
av Kena
Ja dee lär nog hejda räsern, snygga :P
Användarvisningsbild
av greeeken
Skitsnygga
Nu måste du bara måla bromsoken
av volvoR+s60
Jag kan visa skillnaden mellan volvo orginal och biltema bromsskivor. Båda sparsamt körda från förra året(bildbevis) Ge mig din mail så skickar jag bild!
Sen får du själv avgöra vilka du köper =)
av Marbas
volvoR+s60 skrev:Jag kan visa skillnaden mellan volvo orginal och biltema bromsskivor. Båda sparsamt körda från förra året(bildbevis) Ge mig din mail så skickar jag bild!
Lägg ut bilderna här så alla får se...
av volvoR+s60
Marbas skrev:
volvoR+s60 skrev:Jag kan visa skillnaden mellan volvo orginal och biltema bromsskivor. Båda sparsamt körda från förra året(bildbevis) Ge mig din mail så skickar jag bild!
Visst ska gå och ta kort nu =)
av volvoR+s60
volvoR+s60 skrev:
Marbas skrev:
Visst ska gå och ta kort nu =)

hhe är det någon som vet hur jag kan lägga upp bilden här?

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]

Antar att du har elektriskt gasspjäll, kolla […]