Moderator: Moderatorer

tog ett stund och få tag på vettiga prylar från en 2009, inte så många som är skrotade och de som finns är antingen krockade fram eller bak
ville inte ha nåt trasigt om det var lite repigt spelade ingen roll då allt skulle lackas ändå.

jag är nöjd
ThunderAce skrev:tog ett stund och få tag på vettiga prylar från en 2009, inte så många som är skrotade och de som finns är antingen krockade fram eller bak
ville inte ha nåt trasigt om det var lite repigt spelade ingen roll då allt skulle lackas ändå.

jag är nöjd
Vad hittade du för prylar?
Micce1980 skrev:
ThunderAce skrev:tog ett stund och få tag på vettiga prylar från en 2009, inte så många som är skrotade och de som finns är antingen krockade fram eller bak

jag är nöjd
Vad hittade du för prylar?
Stötfångare fram komplett, högtrycksspolning
Grill köptes ny, lysen begagnade, dimljus nya,
Stötfångare bak med parkeringssensorer
trösklar, midjelister på dörrarna nya
då de är limmade, classic backspeglar med blinkers
med mera med mera,

som sagt en 2002 kolla bilden före
Bilagor
före.jpg
före.jpg (779.08 KiB) Visad 1064 gånger
jimlindeborg: Ser väldigt blått ut just på denna bild iaf, nog för att det matchar bilen men det ska väl lysa vitt?
Micce1980 skrev:jimlindeborg: Ser väldigt blått ut just på denna bild iaf, nog för att det matchar bilen men det ska väl lysa vitt?
Jaa, tycker det ser lite väl blått ut också. Vi får se inatt som sagt hur det ser ut :) Annars åker glödisar in igen.
Installerade diskanter i bakdörrarna med på V50:n :mrgreen:

Nu är det stor skillnad mot att gå från helt utan diskanter till detta, upplever en starkare bas nu med men vet ej hur detta egentligen påverkar. De viktigaste var fram men kom ju ändå över alla fyra sååå

Undrade lite varför de har fejkade diskanter bak. Höll först på att plocka fel på skroten men kom på när jag tittade närmare på de att de inte är äkta. Hade varit pinsamt att köpa de annars. ??:-/
Bilagor
bild 1.JPG
bild 1.JPG (44.53 KiB) Visad 1021 gånger
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
P210 skrev:??:-/ Så du menar att det sitter plastpluggar/fejkdiskanter i hålen om inte bilen har PS? Varför så lika hade inte bara ett enkelt täcklock funkat
Japp, därav att jag nästan handlade fel ??:-/ Fram sitter ju kontakten framdragen i dörrmodulen. Bak sitter kablage och kontaktstycke i en fejkdiskant. Antar att det var någon märklig lösning på det då en bit av kablage samt kontakten annars hade "hängt och dinglat lite" samt att om dörrsidan skall bort att någon då kanske råkat klämma kontakten.

Undra vad ÅF hade sagt om man kom in för att handla en fejkdiskant :mrgreen:

Här är en bättre bild vid 05-10-2006, 01:24 AM
http://forums.swedespeed.com/showthread ... US-version

Har några diskanter över som kommer ut på säljavdelningen här strax
  • 1
  • 359
  • 360
  • 361
  • 362
  • 363
  • 1912

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]