Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
En lösning för dig kan vara att gå till media, Aftonslaskan, Vi Bilägare mdf. Håller fast vid att det tyvärr var klantigt att inte få det skriftligt men nåt j-a ansvar får man ha som säljare med.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag fick 3 år fri service, hämta ut bilen förra sommaren, dock är det ju olika med olika kampanjer, hade jag köpt bilen några månader före då hade jag även fått vinterhjul gratis men nu fick jag snällt betala för dessa.

Däremot är det surt om man kommer överens om en sak och sen står inte bilfirman för det, hade övervägt att byta bilhandlare.
av MrDodi
Kan väl vara en missuppfattning från säljare och att jag inte fick det skriftligt så får ta det som en lärdom.
av valln
Försök hitta gamla tidningar och se om du hittar någon annons som stödjer din tes.
av DaBlo
Ang fri service så är det ju ett Volvo erbjudande som gäller samtliga årsmodell 15 om man väljer Volvo inclusive billån, kanske var det säljaren prata om?
av MrDodi
Som sagt det var nog missförstånd så fått lära mig en läxa den hårda vägen. SPELA ALLTID IN samtal

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Kan vara något så enkelt som att centr[…]

Om tändlås är kasst ?

Vad är symtomen om tändlåset ä[…]

Hej Killen som hjälpt mig har beställt […]