...

Moderator: Moderatorer

DonNicce skrev: Haha, jag köpte en begagnad Audi så jag har låtit eftermontera blinkers både fram och bak. 8)

Dock har jag inte bytt vindruta än. Alltså har jag kvar den felslipade rutan med brytningsfel som gör att man kör med betydligt kortare avstånd till bilen framför än vad man tror ... :wink:
:lol: :lol:
joel80 skrev:
SvenB skrev: FUSK. Det är väl dessa tricks du själv brukar påpeka då andra gör, och tycker det är fel. Men du har ju nu dokumenterat att det inte lönar sig speciellt mycket. :D
Mja.. Det lönade sig rätt bra då jag annars skulle behövt ligga i vänster fil redan i början av filmen för att inte fuska.
Men här svängde jag ju av och valde en annan väg.. Tyckte det var smart.. fast kände också att det kanske var lite "fusk".. var väl därför den kom med.

Jag tryckte i och för sig mig inte in i någon kö efter att ha kört förbi den i nån annan fil utan använde mig av vägnätets naturliga blixtlås...

Kan man inte få dispens för uppfinningsrikedom? :D
Godkänt drag, du kör dig ju inte :D
joel80 skrev:Haha.. du ska då alltid förstöra.. Jag hade faktiskt inte koll på att det var gågata redan därifrån! Trodde det bara var den del som är upphöjd som tanterna gick på. :D
Och även om jag nu då körde i 25km/h så tyckte jag att dom segade sig över lite väl. :D
Nu betyder ju inte det där märket "Gågata" utan "Gångfartsområde", och där är 25 km/tim inte tillåtet. Nu förstörde jag också. :-)-)
Ja men jag vet! Men det var inte det förut! :)
Menar ni att man inte får köra "på gammal vana"?! Ujujuj..
joel80 skrev:Haha.. Nu måste du väl nästan säga var i filmen..

Jag körde förresten förbi polishuset i Gävle idag... Står vid rödljuset och bakom mig kommer en bil med ett trasigt framlyse som lägger sig i filen bredvid för att svänga. Kollar in och ser polisradio två killar som utstrålar "polis".. Funderade ett tag på att försöka påkalla uppmärksamhet och säga åt dem att inte köra omkring olagligt.. men jag blev räddad av att det blev grönt. ;)
Tror det var en brun (?) V70 II. Var i första halvan av videon, biten om "kolla den här volvon och den här mercan i kön". Det är iallafall en SÄPO-bil som hamnar precis bakom dig med väldigt mycket helbild av vindrutan, även om man inte såg så mycket in i bilen.
Det var efter jag flyttade ifrån Gävle.. Och det var 2000-2001 typ.. Och jag har bara bott i Gävle i 3 år sen jag återvände..
Man kan ju inte lära sig allt på en gång.. Eh..
(Jag har inte en chans att vinna den här diskussionen va?) :)
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 356

Två veckor är ju ingen big deal.

Lyfter en gammal tråd.. jag har själv f[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var s&au[…]