Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
Menar du att mätaren inte tickar mil?
När jag skulle serva sist så tändes dags för service för tidigt och då menade meken att det ibland var problem att nollställa alla servicepunkter .
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Då är det väl årsintervallen.
av Brosten
StefanN skrev:Bokade service idag, det vart års-service för 2495:- + byte av bromsvätska till ett okänt pris.
Bytte bromsvätskan förra veckan i samband med 12k mila servicen, tror det gick på 1400kr så det var klart överkomligt.
av Brosten
Du har möjligtvis inte kvar dina gamla kåpor till backspeglarna? Känner inte för att lacka mina befintliga kåpor svarta, utifall jag ångrar mig (läs: frugan säger ifrån.. igen) :)
av Schmoyoho
StefanN skrev:DNA-märkte alla fälgar och R-designgrejer idag. Hoppas det kan göra att man kan få tillbaks nåt om det vart klåpare i farten.
Var/hur/pris? Funderar på att montera lite nyare dimljusramar och liknande småsaker på min bil men insåg att de å andra sidan kanske är stöldbegärliga. Någon blev väl t.o.m av med båda framlyktorna på en ny XC70 i umeå vill jag minnas. Slog sönder rutan på förardörren, öppnade huven och plockade lyktorna.
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 40

https://youtu.be/afO3Hz90ulk

Verkstadshandbok

Har en s40 2004, söker verksdadshandbok p&ari[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Hej Någon som har koll på vart man k&o[…]