Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Har nyligen börjat på ett nytt arbete och har nu insett att det p.g.a. allt resande och långa dagar gör att jag inte har tid att läsa och skriva här i närheten av den utsräckning jag vill.

Men om någon mot förmodan skulle sakna mig så kommer jag ändå in med jämna mellanrum (och på helgerna) och skriver av mig :lol:

Veckan som varit har jag spenderat i Uppland och Närke, nästa vecka ska jag vara i Örebro för att veckan efter det åka till Uppland igen och veckan efter det innåt landet igen... Det är roligt att ha mellansverige som arbetsfält :)

Så Matz, bli inte förvånad om det kommer en Norrlänning och ställer sig på tutan om han får syn på dig i närheten av eller i Örebro (om tre veckor kommer jag dessutom tillbaka med hela personalstyrkan så då ska jag försöka få dem att tuta samtidigt som mig) :wink:

Appropå Örebro, låg gamla vägen mellan Arboga och Örebro igår och tyckte bilen gick på så höga varv, ~5000rpm vid 100km/h, och förstod inte varför automatlådan inte växlade upp... Så till sist upptäckte jag att jag lyckats trycka in en knapp som det stod D3 på och den aktiverades tydligen även fast jag hade spaken på D :oops:
Jag känner mig riktigt naken med automatlåda, måste se till så jag får ut en bil med manuell låda :wink:

Kontentan? Jo, vill ni något särskilt så pm'a så ser jag det garanterat.

Mvh
/Anders
av jbl
Grattis till nya jobbet :D
Användarvisningsbild
av Brainy
bock o tack!

@Micce1980 , Brukar jag också göra.. b[…]

MartinS V60 D4 R-Design

@MartinS , Har själv dragit mig från[…]

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]