Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av micke5721
Finns en sadelmakare i Sundvall som kan fixa detta har jag hört, byter ut delarna medans man väntar.
Användarvisningsbild
av grillchips
Då har du ju tur, in på Jönköping bildemo och deras självplock och köp en bättre beggad klädsel för en hundring.
av Yaniz
grillchips skrev:Då har du ju tur, in på Jönköping bildemo och deras självplock och köp en bättre beggad klädsel för en hundring.
Då får han allt köpa hela stolen. Dessutom finns inte bättre beggad T-tec klädsel. Jo, möjligen i något land söder om Alperna.
Användarvisningsbild
av grillchips
Varför köpa hela stolen? Jag har plockat både klädsel och dyna separat på självplocken.
Och visst, den jag köpte börjar också spricka nu men det var kul så länge det varade. Har jag vägarna förbi så tänker jag plocka på mig en ny igen.
Användarvisningsbild
av Stefan_KG
Hur är det med R-design klädseln?
Är det skinnet av bra kvalitet?
Användarvisningsbild
av grillchips
Skroten tar 10k för en uppsättning framstolar + baksäte till V50, borde väl vara liknande till V70. "Knappt nåt" är nog högst individuellt. :D
av S80Frälst
Är inte så händig själv. :oops:
Men det var ju en tanke, Ska kanske åka in och se ifall dom har en stol med samma färg och mönster.
av AndS
Det finns en nyare modell som Volvo ersatte de första med vid reklamation. Du ser det på t.ex. sittdynan att området med T-tec är betydligt smalare, så hittar du sådana ska de inte vara några problem.

Okej, testar det och återkommer om de inte l[…]

Hej! Har rätt ett drygt problem nu när d[…]

Bilar har ökat betydligt mer än allm&au[…]