Moderator: Moderatorer

xerent skrev:Hittade lite grejer i bilen från förra ägaren i hemliga utrymmet bakom där man fäller baksätena. Bland annat ett stort hänglås utan nyckel samt en DVD-R-skiva. Innehållet på skivan? En pirat-Starcraft 2-beta daterad 2010. :)

Bild
På vad för bilar finns det hemliga utrymmen? Bild
xerent skrev:Hittade lite grejer i bilen från förra ägaren i hemliga utrymmet bakom där man fäller baksätena. Bland annat ett stort hänglås utan nyckel samt en DVD-R-skiva. Innehållet på skivan? En pirat-Starcraft 2-beta daterad 2010. :)

Bild
Starcraft 2 BETA, en raritet! :D Låset ser ut som ett sånt man får med när man köper kit med lås och kätting till typ motorcyklar.

Jag ägnade helgen åt att dammsuga och torka interiör, inte gjort nåt sen i typ november. Plastmattorna fick sig en skrubbning också, ska snart byta ut dem mot tygmattorna!
Användarvisningsbild
av Jahaja
RaggeNo1 skrev: På vad för bilar finns det hemliga utrymmen? Bild
Det finns ett litet space mellan baksätet och "flärpen" som täcker över från bagaget så att man får ett plant golv när man fäller ner.
xerent: Haha! :D Jag läste alldeles nyligen om en på Swedespeed som hittade en av de tidiga generationernas iPad inkilad under passagerarsätet på sin S40N. Han hade haft bilen i ett par år nu men uppenbarligen var plattan inte saknad. :lol:
Jahaja skrev:
RaggeNo1 skrev: På vad för bilar finns det hemliga utrymmen? Bild
Det finns ett litet space mellan baksätet och "flärpen" som täcker över från bagaget så att man får ett plant golv när man fäller ner.
Aha! Så jag har det på min S40 -99 med?
Inte gjort något direkt, men planerat. Långkörning i sommar och tänkte då dra nytta av mitt inte ännu monterade 12V-uttag i skuffen. Kylbag med 12V står alltså på tapeten.
Någon som kan rekommendera en BILLIG och prisvärd modell?
grillchips skrev:Inte gjort något direkt, men planerat. Långkörning i sommar och tänkte då dra nytta av mitt inte ännu monterade 12V-uttag i skuffen. Kylbag med 12V står alltså på tapeten.
Jag har en box från Jula som har varit med på mina långresor de senaste 4 somrarna. Tar lite tid att få upp kylan i den, men är över lag nöjd. Blir inte jättekallt, utan mera svalt. http://www.jula.se/catalog/fritid/frilu ... ox-604002/

Har dessutom batteriskydd monterat mellan uttaget och boxen för att inte bli stående med urladdat batteri. Jag låter helt enkelt boxen alltid gå, så slår den själv av när den känner att spänningen dalar för mycket: http://www.jula.se/catalog/bil-och-gara ... dd-619157/
grillchips skrev:Inte gjort något direkt, men planerat. Långkörning i sommar och tänkte då dra nytta av mitt inte ännu monterade 12V-uttag i skuffen. Kylbag med 12V står alltså på tapeten.
Lite matnyttig info här: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... hilit=+kyl
  • 1
  • 349
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 1912

Hej, jag har en manuell v60 t4 2016 med b4204t19 s[…]

Jag nollställde min lampa oktober 2023. Den[…]

För den som är intresserad så finn[…]

Dumpventil?