Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Hej kompisar på forumet efter att ha hängt här ett år nu ungefär och tyckte att i början va det bara amatörer här så har jag kommit på att det finns mycket BRA med det :D för om man frågar om nåt som för en del är bagateller så är det för en del NYTT och det är det man lär sej av, jag var i början rätt negativt inställd på detta forum men den inställningen har jag fått ändra många gånger :shock: för en sak har jag lärt att ställer man en fråga här så får man massor av svar :D vilket är MYCKET posetivt och det även om 75% av svaren är ointressanta så finns det riktiga godbitar bland svaren, riktigt´BRA svar på frågor och undringar och det känns åtminnstånde som om dom flesta som svarar på frågor försöker svara så seriöst som möjligt och ibland kan ju även en blind höna komma med en bra ide om var man ska börja leta :???: för det är ju så att alla vi här gör olika och egna erfarenheter av våra bilar och det vi lär delar vi med oss av och på det viset LÄR VI ANDRA eller :?: så kom igen DELA MED ER AV ERA ERFARENHETER ÄNNU MERA så lär vi många fler att bli bättre mekar som vet vad vi snackar om när vi kommer till verkstan vilket i sin tur gör att det kan bli både billigare och bättre service när vi kommer dit att vi behöver hjälp, för en sak har jag lärt mej och det är att många mekaniker på Volvo-verkstäder kollar in det här forumet som nu börjar att bli både stort och känt bland många innom branchen, kolla bara in "CarMan" en mek som både står på sej och delar med sej av det han vet och kan :lol: Är inte det bra så säj :roll: HEJA på kompisar "I lOVE YOU" Volvofreaks

vetten
trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Plötsligt ändras inte displayen på[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]

Bokade förra veckan kunskapsprov efter att […]