...

Moderator: Moderatorer

Häromdagen svängde en liten ljusblå bil ut framför mig trots att jag hade företräde i en korsning med sammanvävning av två filer. Sen stannar den mitt i vägen när den ser mig och jag manövrerar runt den. Då tutade jag på den, och sen tänkte jag på dig Joel :D Sveriges meste tutare?
fjohan82 skrev:Hackar tråden igen med ett klipp från gårdagen. Det är inte alltid så lätt att hitta dragläget och starta i motlut :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=eQVvAvYV8LE

Hahaha.. fantastiskt!! Nästan så man skulle gå ur bilen och fråga om man skulle hjälpa hen!
xerent skrev:Häromdagen svängde en liten ljusblå bil ut framför mig trots att jag hade företräde i en korsning med sammanvävning av två filer. Sen stannar den mitt i vägen när den ser mig och jag manövrerar runt den. Då tutade jag på den, och sen tänkte jag på dig Joel :D Sveriges meste tutare?
Haha.. Mja.. Man ska använda tutan! :D
Brainy skrev:Joel borde införa en Honk O Meter i filmerna :)
Ääääh.. den skulle bara slå i taktet hela tiden... :p
Helt ovanligt är det tydligen inte, när jag i helgen stod och påtade med mina chiliplantor i fönstret så såg jag en bil nedanför bete sig lite märkligt, fram och tillbaka i samma parkeringsficka, vrida ut hjulen lite för att sedan vrida tillbaka. Tänkte att detta kanske borde ses i sin helhet ifall något sker. En stund senare kliver en morsa ut med sitt spädbarn i sele. Sambon blev tokförbannad och var sekunder från att ringa herr konstapel när det verkade som att personen skulle kliva in i bilen igen och åka iväg men hon flyttade bara bilen så att lapplisorna inte hade något att säga till om.
Lustigt nog stod bilen exakt lika som innan hela processen.. :lol:
Jag måste skaffa mig en dashcam jag med... Först blev jag tailgatad av en gigantisk lastbil på landsvägen, när jag körde 82 på en 80-väg... efter 60-sträckorna accade jag ifrån honom men han kom alltid ikapp igen. Obehagligt... är det bara stanna och släppa förbi sådana idioter som gäller?

Sen på vägen hem fick jag panikbromsa efter en längre sväng då en svart BMW ligger i mitt körfält framför mig och försöker köra om en rad med 5-6 bilar på en gång. Hade jag varit en idiot som han hade det smällt. Han fick smaka tutan iaf.

Så nog finns det material för videos från Bollnäs också...
Var börjar man? :D
Jo, och en idé till Joel. När du skriver "audio muted due to conversation" skulle du kunna lägga in ljudet från annan random körning i ungefär samma hastighet. Ingen kommer någonsin att märka skillnaden, och filmen får bättre flow.
Om du tutar kan du ju ha den ljudeffekten separat, spela in den när du står parkerad bara :)
  • 1
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 356

Hej Prova stänga av AC.n vid start. Varit e[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering