Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Urkel
volvo25ffr skrev:Uppdatering för er som inte kan lägga till er beställda bil på minvolvo.se så är det för att är ett systemfel som gör att ÅFs system inte samspelar med Volvos vilket gör att det för tillfället inte går art lägga till bilar beställda ca 1 vecka från dagens datum. Enligt supportavdelning så ska felet åtgärdas natten mellan torsdag/fredag (alltså inatt). Dock förändras varken din placering eller preliminära leverans!
Här du fått något leveransdatum på din bil än?
av volvo25ffr
Enligt killen på supporten så är det 19 juni som gäller, kan göra ändringar fram till 21 maj. Är i valet och kvalet om jag ska lägga till driver support eller inte, är mest ute efter acc men fanns ju en del andra roliga saker i det paketet också. Någon som har någon erfarenhet vad man kan tänkas pruta ner det till, 10k en önskedröm? Listas 15k...
Användarvisningsbild
av mikeman
volvo25ffr skrev:Enligt killen på supporten så är det 19 juni som gäller, kan göra ändringar fram till 21 maj. Är i valet och kvalet om jag ska lägga till driver support eller inte, är mest ute efter acc men fanns ju en del andra roliga saker i det paketet också. Någon som har någon erfarenhet vad man kan tänkas pruta ner det till, 10k en önskedröm? Listas 15k...
Du måste ta med driver support! Det är ju hur bra som helst, både för säkerheten och för körningen men främst automatiska farthållaren, automatiska helljus, lane assist m.m.
av volvo25ffr
mikeman skrev:
volvo25ffr skrev:Enligt killen på supporten så är det 19 juni som gäller, kan göra ändringar fram till 21 maj. Är i valet och kvalet om jag ska lägga till driver support eller inte, är mest ute efter acc men fanns ju en del andra roliga saker i det paketet också. Någon som har någon erfarenhet vad man kan tänkas pruta ner det till, 10k en önskedröm? Listas 15k...
Du måste ta med driver support! Det är ju hur bra som helst, både för säkerheten och för körningen men främst automatiska farthållaren, automatiska helljus, lane assist m.m.
Jo har insett det och mailade min ÅF igår och vi kom överens om en bra deal för båda parter så nu kommer jag ha Driver Support också :)
Användarvisningsbild
av mikeman
Det här har jag inte sett på era andra status ni lagt upp. Två veckor kvar men bilen har inte börjat byggas än. Får bli snabb leverans från fabriken om den ska hinna inom tiden.
Bilagor
uploadfromtaptalk1430735639486.jpg
uploadfromtaptalk1430735639486.jpg (156.2 KiB) Visad 544 gånger
Användarvisningsbild
av ronno
MinBil.jpg
MinBil.jpg (92.5 KiB) Visad 487 gånger
Ena dagen 378 bilar före i kön, nästa dag är den byggd och färdig för leverans... Wonderful! :-) Beställd 12 februari
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 203
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat