- tis 28 apr 2015, 13:47
Tjenare, bytte låskista o massa grejer i dörren höger fram igår. O de krånglade lite så jag tog bort typ allt. Nu har jag fått tillbaka allt som det ska förutom en plastgrej som sitter med tre skruvar, två på sidan av dörren (bakåt) och en innanför dörrsidan. Det är en stor plastgrej som jag antar skyddar för att inte något ska gå emot och repa rutan. Men eftersom jag inte vet vad det kallas så är det väldigt svårt att söka på hur den sitter.
Får den alltså inte i rätt läge, så den trycks ihop när man drar ner rutan. Allting till lås/handtag osv sitter på plats (centrallås) så jag vet inte om det är så att jag satt dit sakerna i fel ordning eller nåt? Jag fick i alla tre skruvar en gång, men då va plastgrejen böjd och tog i rutan när man vevade ner.
Någon som kan ge mig ett snabbt svar på om jag måste plocka bort nåt för att få dit den? Eller ännu bättre kanske har nån bild där man ser hur det sitter?
Gärna snabba svar. Får snart ett riktigt ADHD-utbrott känner jag... :evil:
Får den alltså inte i rätt läge, så den trycks ihop när man drar ner rutan. Allting till lås/handtag osv sitter på plats (centrallås) så jag vet inte om det är så att jag satt dit sakerna i fel ordning eller nåt? Jag fick i alla tre skruvar en gång, men då va plastgrejen böjd och tog i rutan när man vevade ner.
Någon som kan ge mig ett snabbt svar på om jag måste plocka bort nåt för att få dit den? Eller ännu bättre kanske har nån bild där man ser hur det sitter?
Gärna snabba svar. Får snart ett riktigt ADHD-utbrott känner jag... :evil:
Life aint easy for a boy named Sue..

- By Solomon