Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Larre
JSVARD skrev:
Larre skrev: Någon på forumet skrev att han ville ha extraljus och att det var ett tecken på att han inte brydde sig om hur bilen såg ut. Au contraire, extraljus adderar skönhet till utseendet.
Det var visst jag det. :D

Kunde du inte skrivit dessa ord i min tråd istället så hade jag haft mycket större självförtroende nu. :wink:
Skönt att jag hittade det här istället nudå.

.
Aj sjutton! Måste leta upp din tråd och läsa igen. Hur som helst så har jag läst fel eftersom du menade tvärtom. :oops:

Så bra! Håll tillgodo med självförtroendet! Det ÄR snyggt! Med extraljus alltså. :lol:
Användarvisningsbild
av exup
Nu känns det bättre,fick ett litet brev ifrån posten idag där det står REJMES på!Onsdag den 4April Kl1700 är jag välkommen att hämta min nya kärra :D
Användarvisningsbild
av jiha
EXUP: JÄTTEGRATTIS!! :-))))) Jätteroligt. Glöm inte och visa lite bilder och berätta hur det gick...

// Jiha
av heckles
Aj då.. Efter att ha sett bilden i första inlägget så inser jag att det är dags att tvätta min V70 Classic.. Har haft den i knappt 2 månader nu och vädret har tagit ut sin rätt.. :(

Men så här såg den ut när den var ny.. :)
Bild
av grabb85
Grattis till er med nya bilar, måste va en underbarkänsla att första gången starta upp den och rulla ut ur hallen hos åf med en helt ny och fräsh bil :)

Själv så skulle jag nog inte ha råd med en ny bil, iallafall inte om jag ska ha all extrautrustning som jag vill ha och köper man ändå ny så vill man ju ha allt på köpet så man inte behöver tänka på det utan då har man allt man vill ha i redan.

Några måsten för mig är t.e.x dieselmotor tycker dom går goare och framför allt så slipper man tanka så ofta och har brännslevärmaren på vintern när det är kallt och jävligt.

Premiumsound med baslådan i reservhjulet kan jag inte va utan, har det i min v70 04 och har man en gång haft en sån sak så tycker man alla paket under så att säga låter kasst och hur skoj är det med en ny bil när man sitter där bakom ratten och inte har lust att höja volymen så där gott som man gör när man kör själv en sommarkväll.

Bixeon ljus, telefon och automatisk avbländning i backspegeln är skönt att ha men även rti skulle uppskattas även om jag inte har det i nuvarande bil.

Sen finns det massa saker som man kan va utan så klart men är man som mig prylbög mer eller mindre så ska man ha allt innan man är nöjd :)

så ni förstår kanske att för min del är det inte värt att byta även om det skulle va en otroligt skön känsla att köpa en helt ny v70 :)

Brukar skoja med folk och säga att det finns två saker jag ska göra i mitt liv, bli rik och sen beställa en v70 med allt som går att ha i varje liten skitsak haha:)
Användarvisningsbild
av exup
Japp nu har jag fått min,den skall sänkas den 3/5 samt att nya Nebula 18" ska inhandlas.Jag är riktigt nöjd :D

Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Larre
Stort grattis från mig också, exup!!!

Coolt med sänknings-bilderna i den andra tråden...
Användarvisningsbild
av jiha
Samma här STORT Grattis!! Riktigt fin var den.

// jiha
Användarvisningsbild
av greeeken
grabb85 skrev:Grattis till er med nya bilar, måste va en underbarkänsla att första gången starta upp den och rulla ut ur hallen hos åf med en helt ny och fräsh bil :)

Själv så skulle jag nog inte ha råd med en ny bil, iallafall inte om jag ska ha all extrautrustning som jag vill ha och köper man ändå ny så vill man ju ha allt på köpet så man inte behöver tänka på det utan då har man allt man vill ha i redan.

Några måsten för mig är t.e.x dieselmotor tycker dom går goare och framför allt så slipper man tanka så ofta och har brännslevärmaren på vintern när det är kallt och jävligt.

Premiumsound med baslådan i reservhjulet kan jag inte va utan, har det i min v70 04 och har man en gång haft en sån sak så tycker man alla paket under så att säga låter kasst och hur skoj är det med en ny bil när man sitter där bakom ratten och inte har lust att höja volymen så där gott som man gör när man kör själv en sommarkväll.

Bixeon ljus, telefon och automatisk avbländning i backspegeln är skönt att ha men även rti skulle uppskattas även om jag inte har det i nuvarande bil.

Sen finns det massa saker som man kan va utan så klart men är man som mig prylbög mer eller mindre så ska man ha allt innan man är nöjd :)

så ni förstår kanske att för min del är det inte värt att byta även om det skulle va en otroligt skön känsla att köpa en helt ny v70 :)

Brukar skoja med folk och säga att det finns två saker jag ska göra i mitt liv, bli rik och sen beställa en v70 med allt som går att ha i varje liten skitsak haha:)

Thelis mouni to thelis kai ksirizmeno
Användarvisningsbild
av VolvoB20
exup skrev:Japp nu har jag fått min,den skall sänkas den 3/5 samt att nya Nebula 18" ska inhandlas.Jag är riktigt nöjd :D
Bild
Tycker du ska sänka mer fram än bak. Bak blir det alltid nedlastat ändå med tiden och jag gillar inte när det ser ut som "bilen går i uppförsbacke" hela tiden.

Om du sätter på bredare däck så blir stänkskydd ännu viktigare. Synd som fan att blästra sönder hela dörrsidorna i onödan. Eller när man det är lite fuktigt på vägen och det annars stänker ända upp på sidorutrna.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]