...

Moderator: Moderatorer

dissonans skrev:På Irland (och säkert i fler länder) har de gula fält i korsningarna. De gula fälten får man inte lova att stå stilla i. De fungerade bra tycker jag :)
På Irland finns det även rondeller med trafikljus i..det fungerade mindre bra enligt mig ;)
Det finns i Göteborg också. Där fungerar det inte... Det brukar alltid vara någon jubelidiot i BMW eller Audi som skall fram fortare än alla andra.
Kul med lite nya videos nu när man är tillbaka i verkligheten :wink:
Blev en lite längre vårtripp till Luxemburg, Belgien och Nederländerna. Dock glömdes linsskyddet på två gånger på bilkameran när det enda roliga hände :wink: Hade dock den bara uppe i Nederländerna samt Tyskland och Danmark så klart. Fantastiska länder dock, kommer absolut åka tillbaka.
Varit i Amsterdam såhär års, otroligt vacker stad! Skulle gärna åka tillbaka under högsommaren och strosa runt i alla parker och på smågator runt kanalerna.
Jisses! Jag hade köpt det mer om det vart tvärtom (även fast lastbilarna har tio tusen speglar)... Personen verkade inte intresserad av att språka med dig?
grillchips skrev:Jisses! Jag hade köpt det mer om det vart tvärtom (även fast lastbilarna har tio tusen speglar)... Personen verkade inte intresserad av att språka med dig?
Det är ju väldigt svårt att se just i det hörnet. Kameran visar mer än vad jag ser.
Såg att det rörde sig något i spegeln som sitter framför rutan, och är riktad neråt.

Jag blinkade i god tid...med 24 meter bil och släp. Han låg ju då något mer bakåt och borde ju sett alla mina blinkande lampor kan man tycka.
Och än mer långtradaren han sen svängde rakt in i.

Japp han stanna, och blev lite förvånad när jag sa att det nog är han som blir vållande.
Eirike93 skrev:Ja, du ser ju dessutom ut att vara nästan helt över i din fil innan den lilla Toyotan börjar flytta på sig :P
Helt inne och slutat blinka...även om bara nån halvsekund innan, så ändå :)

Undra hur reglerna ser ut när det gäller de annars. När två bilar går in i samma fil.
  • 1
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 356

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var sä[…]

Byta tändningslås

Du skall kunna byta låset mot ett nytt, l&ar[…]

Jag köpt hem Mcase-säkringar för […]

Volvo 945 STARTAR EJ