Om det är ett högfrekvent pipande som du hör också om du står utanför bilen med motorn på tomgång så gissar jag på bränslepumpen.
cme
Moderator: Moderatorer
Som redan nämnt, Ozonmaskin. Ring rekondfirmo[…]