Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

När jag märkte av det var det 10grader ute enligt bilen när jag körde. Tyckte att det var varmt i kupén stannade och skulle se ifall ac-kompressorn gick igång men den gjorde aldrig det. Visst ska den jobba för fullt när man vrider ner bägge vreden till blått på klimatanläggningen hade så i minst två minuter men kompressorn startade aldrig. Vissa dagar går den, magnetkopplingen slår till och från fint kan det vara att det är för lite gas i den? Den gick i vintras när det var runt 3 plusgrader känns som att den går när det är lite kallare ute.
Du hade rätt. Okhållarna har utgått. 99 årsmodells hållare har ersatts av årsmodell 2000 och de har utgått. Personalen på Volvo såg lika frågande ut som jag varför reserv delar till en 00:a redan utgått.
ja det paketet kostar över 10 papp.
Snubben på Ludvika bil och maskin hade nya hållare låg till 302mm. 650:-/st !!!!!!!!! Volvo tog 300:- för utbytes när det fanns få tag på.....
Hitta ett ok ink hållare på bildelsbasen för 500 så aldrig jag betalar 650 st för en hållare :-O)
Då sitter det nya skivor och belägg fram :D grymt nöjd med resultatet för att vara så billiga. Jag var dock tvungen att köpa nya glidbultar dom gammla var bortom räddning 100 kr på biltema var bra pris men dom hade bara till enasidan. Trode inte att volvo skulle ta 160kr styck för glidbultarna :-O)

Har även bytt kupéfiltret och det blev mycket friskare luft inne i kupén :D luktar inte så illa som det gjorde ibland förut.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 252

Har också Broditfäste med aktiv Brodith[…]

På en MY 13 så sitter väl backupb[…]

Om någon av avluftningsslangarna läcker[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]