Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av snejkaj
ronno skrev:Detta tröstlösa väntande på nya fina bilen...! Har letat på nätet hur man försätter sig i koma så att nästa gång man vaknar upp är bilen klar, men de flesta metoderna har olika grader av biverkningar som i bästa fall leder till ett permanent vegetativt tillstånd. Vilket för övrigt många ryska bilförare verkar lida av att döma av bilkraschfilmerna som florerar på Youtube. Att Youtuba är ett bra sätt att få tiden att gå när man inte har annat för sig än att titta på timvisaren på klockan. Ljudet från en gammal hederlig moraklocka kan med sitt enerverande tickande hindra John Blund från att strö sovsand i mina rödsprängda ögon som i det här läget inte är större än myntspringor. Kommer ni ihåg de gamla telefonkioskerna, med myntspringor för en krona, femtio- och tio öre? Där har man stått och hånglat några gånger... Hångla känns faktiskt jävligt avlägset just nu när jag försöker lägga lite fokus på min nya XC60...

Det är en ny dag i morgon och en dag närmare leverans, här går det undan...
Jag har väntat sen i slutet på januari på min bil. Hämtar i morgon :) Nästa bil blir en lagerbil! :|
av svedan
Petzzon skrev:
Du har mer i din spec än vi har, och det enda jag kan se att vi har som du inte specat är 20 tums Avior.
Många handlare beställer lagerbilar och hoppas man säljer dom på vägen, är det tillräckligt långt kvar kan man ändra specen. Om inte annat brukar dom vara ganska normalt utrustade som oftast är lättsålda när dom väl kommer hem ändå.
Nu har det kommit 120 st FÖRE i kön dvs den växer i stället för minskar! Har du trängt dig??? :mrgreen: :mrgreen:
av Petzzon
svedan skrev:
Petzzon skrev:
Du har mer i din spec än vi har, och det enda jag kan se att vi har som du inte specat är 20 tums Avior.
Många handlare beställer lagerbilar och hoppas man säljer dom på vägen, är det tillräckligt långt kvar kan man ändra specen. Om inte annat brukar dom vara ganska normalt utrustade som oftast är lättsålda när dom väl kommer hem ändå.
Nu har det kommit 120 st FÖRE i kön dvs den växer i stället för minskar! Har du trängt dig??? :mrgreen: :mrgreen:
Japp trodde det skulle vara svårt men det gick att muta, dom skulle fixa ihop bilen i EM. :D :D :D

Hmm hade vart ett drömscenario.... Min kö har nog ökat med 300 bilar sista veckan, lev datum fortfarande v.30.
av snejkaj
Petzzon skrev:
svedan skrev:
Petzzon skrev:
Japp trodde det skulle vara svårt men det gick att muta, dom skulle fixa ihop bilen i EM. :D :D :D

Hmm hade vart ett drömscenario.... Min kö har nog ökat med 300 bilar sista veckan, lev datum fortfarande v.30.
När dom började bygga min minskade leveransveckan ett snäpp och sen tog leveransen från fabriken en vecka mindre. Så två vevkor kapades :)
Användarvisningsbild
av mikeman
snejkaj skrev:Nu är bilen hämtad! Grymt nöjd! :-)-)
Lyx! Ser fin ut. Fälgarna ser tämligen enorma ut. ;)
av snejkaj
XC90_Executive skrev:Fin bil! Grattis! :-)-)
Tackar! Blev en trevlig volvo-premiär för mig. Har inte åkt volvo sen farsan hade en 740 för 25 år sen och det har ju hänt lite :)
mikeman skrev:
snejkaj skrev:Nu är bilen hämtad! Grymt nöjd! :-)-)
Lyx! Ser fin ut. Fälgarna ser tämligen enorma ut. ;)
Ja bilen blir riktigt fet med dom :) Lite annat än mina balonger på förra bilen. 205/60 -16 :lol:
av svedan
nadderf skrev:Vilken känsla att se när skynket drogs av på min XC60 Black R! beställde 4 februari och hämtade igår, dom hade hållt leveransvecka om de inte va för att påsken plockade några dagar.
Har frågat vad det kostar att slippa skynket och få bilen på parkeringen??? Men det verkar svårt! :mrgreen:
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 203
244 - Bälte bak

Frågor: Fanns inget på skrotarna? Du m[…]

AC problem V70 2016 D3

Det är ju bara att plocka bort relät och[…]

DennisCA's Volvo 850 -97