Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Qualia
tyvärr så säljs det väldigt mkt med S60 på blocket.. sedaner inte alls lika populär som combi här i Sverige.. Skillnad e ju dock stor om du åker ner till Kina, ser du bara sedaner..

Men jag skulle nog behålla S60. Byta rakt av mot en 01 C70, inte värt, finns väl andra cabar man kan titta på.. har inte så bråttom för eller senare lär det dyka upp nåt man ville ha..
Användarvisningsbild
av Anders E
Enl en del verkstäder är den "gamla" C70 Cab en ren mardröm om cab-mekanismen strular. Det sitter 20 sensorer som känner av läget på cabben och dom är tydligen inte helt stabila.

Mycket vidbrus är det tydligen oxå.
av grabb85
Jag skulle aldrig gjort det bytet, du har ju en ny bil ändå om man får säga så och byta ner sig till en så gammal låter ju inte alls skoj även om det är cab vilket jag kan förstå om man tycker är trevligt.

fast tänk på att c70 är en 850 i botten så rent tekniskt så är det ett rejält nerbyte från en så ny bil som en 05a.
av nj22ah
Halloj

Okeej

tackar tackar ...

då byter jag inte...
Volvo 945 STARTAR EJ

då upptäckte dom att min inte få[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]

Brainys V60

Hej, Såg din föredömliga monter[…]