- tis 21 aug 2007, 10:12
altså nu vet jag att detta är en onödigt inlägg från min sida, men KIR betyder Åsna på Iraniska, o de lät jävligt häftigt, Åsna Dosa. heehe fårga mig inte hur jag vet ,för iranier är jag inte, men umgås med många sådana så man blir litte skadad sådär i effterhand. hhehe kul var de iaff.
CuteStoffe skrev:Har precis blivit klar med kir nyckeln till en v70n 01:a Beställde 2nyckelämnen som slipades hos lås smeden och gifte in dom i bilen hos volvo.
flyttade över fjärr chippet till den nya dosan och lödde dit panikknappen så den fungerar. Så en nyckel är klar.
Har bara en gammal dosa så tänkte programera om den nya kir dosan, men volvo vet ej om det går att göra det för dom vet ej vilken mjukvara som det ska vara till den nya larmdosan, eller om det ens fungerar.
Är det någon här som har gift in en ny kir dosa till en bil som ej har kir?
Finns tydligen två varianter på mjukvaran en gammal och en ny, vilken ska man använda? ( missa att tilllägga att jag har koderna till den nya kir dosan)
Väldigt tacksam för svar!
altså nu vet jag att detta är en onödigt inlägg från min sida, men KIR betyder Åsna på Iraniska, o de lät jävligt häftigt, Åsna Dosa. heehe fårga mig inte hur jag vet ,för iranier är jag inte, men umgås med många sådana så man blir litte skadad sådär i effterhand. hhehe kul var de iaff.
Tidigare >-04 V70 D5 163hk ,
nummera -07 V50 D5 185hk, >
frugan -07 xc90 d5 185.
nummera -07 V50 D5 185hk, >
frugan -07 xc90 d5 185.
- By ErikWg