Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
PA11-Voll är en del så att man kan koppla in ipod och aux till stereon. Fick en massa radio störningar när jag körde med fm-sändaren. Synd att inte PA11-Voll säljs i Sverige tycker inte om att beställa med kort :(
Användarvisningsbild
av Driver64
Rillee skrev:Synd att inte PA11-Voll säljs i Sverige tycker inte om att beställa med kort :(
Liiite off-topic kanske men Swedbank (och andra banker också?) har något som kallas e-kort som är ett digitalt "kontokort". Man loggar in och får ett kontokortsnummer som bara kan belastas en gång och man bestämmer själv ett högsta belopp som får tas ut. Funkar kanonbra!
av fn
Det är inte mycket att oroa sig för ang. kortbetalning till dicountcarstereo som säljer pa11-vol. Man betalar via PayPal som ägs av eBay som även äger svenska Tradera. Om jag nu kommer ihåg rätt så funkar det så här... Du registrear dig på PayPal och anger ditt visakortnummer. PayPal registrear ett köp för en krona och i ditt kontoutdrag står det PayPal och en fyrsiffrig kod. Den koden ska du knappa in när du loggat in hos PayPal. Då får du tillbaka din krona. Detta betyder att om någon ska lyckas handla med ditt visakort så ska de komma över ditt kortnummer, de tre sista sifforna som står på baksidan av kortet, kunna logga in på din internetbank med alla de uppgifter och elektoniska koddosor som det kräver... Med andra ord, detta är säkert.
När du handlar på discountcarstereo kommer PayPal att ta pengarna från ditt konto och skicka vidare till discountcarstereo. Du lämnar alltså inte ut dina kortuppgifter till det företaget.
av fn
För att se hur man installerar en pa11-vol så kolla denna länken http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=4619 som visar hur jag gjorde. Kan bara säga att den funkar kanon och jag har använt den i snart 1½ år. Använder inte CD-spelaren längre.
Användarvisningsbild
av Rillee
Såja då har man fått sin spacenavigator
Bild
Har även börjat skriva på mitt gps, mp3, film program som ska styras via spacenavigatorn, var ju tvungen att skaffa en "idrive"
Användarvisningsbild
av greeeken
Rillee skrev:Såja då har man fått sin spacenavigator
Bild
Har även börjat skriva på mitt gps, mp3, film program som ska styras via spacenavigatorn, var ju tvungen att skaffa en "idrive"

Köpt var?
Användarvisningsbild
av greeeken
Hur gick det med programet?
Användarvisningsbild
av greeeken
Hur gick det då?
Funkar den bra?
Användarvisningsbild
av Rillee
greeeken skrev:Hur gick det med programet?
tappade suget :( , men nu plötsligt kom det tillbaka, har börjat om med programmet :D , ska försöka få det klart innan våren kommer.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Fick nu OTA notis. Den installerar den senaste! I[…]

Det blidde en Autel AL549 som kommer nästa ve[…]

Är det någon som vet vilken BT versio[…]

Hej. Köpte mig en beg Volvo V60 T6 i slutet […]